Toon posts:

[XP] verloren data terug halen van hd

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat eind vorigjaar mijn pc met haast moest worden omgeruild heb ik een groot gedeelte op mijn oude pc geplaatst (winxp) hierop staan belangrijke gegevens voor de verzekering (bewijzen) en er staan foto's van overledenen op die niemand meer heeft.

Je begrijpt dus dat de data zeer belangrijk voor mij en me famillie is. wat doet zich nu op. ik wilde een servertje maken van de oude computer en wat doet mijn broer, hij formatteerd de boel en plaatst er doodleuk weer een schone installatie van xp op met php, mysql etc...

Hij dacht goed te doen maar heeft het enkel erg veel schade gemaakt. ik weet dat als je formatteerd toch het grootste gedeelte blijft staan. nu is mijn vraag kan ik deze gegevens nog terug halen en hoe kan ik dit doen... (tis btw een schijf van 13 gig) er staat nu dus enkel weer winxp op met wat server progjes voor de rest is er nog niks geinstalt.

Wie helpt mij en me famillie uit de brandt !

Verwijderd

sorry hoor maar ooit van google gehoord??? maar omdat ik de ernst van de situatie wel kan inzien hier mijn zoek resultaat 2 keywoorden ingevuld op google harddisk recovery

succes ik denk dat de 2e hit wel wat is

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

theplayerr, dat is een lastige situatie. Zeker als er data op de schijf is bijgeschreven zal recovery niet eenvoudig worden. Maargoed; niet geschoten is natuurlijk altijd mis. Kijk daarom even rond op GoT, want dit is echt al heel erg vaak voorbijgekomen :)

Je zult er zelf stukken over vinden in de FAQs van WOS en OM, ook zijn er veel topics over: [search=data+recovery+format]
Ik ben vol vertrouwen dat je hiermee alle beschikbare informatie kunt vinden. Succes ermee :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.