Lege ISO na branden ??

Pagina: 1
Acties:

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:19
Ik heb Mech Warrior 4 en Quake 3 vanuit ISO gebrand. (eerst BIN file, omzetten naar ISO met bintoiso.exe) Dan met NERO gebrand.

Gewoon Burn image selecteren, de instellingen zo laten als nero ze neerzet en fikken maar.

Eerst brand ik Mech warrior 4 (2 cd's)
als ik de CD in mijn CD speler doe krijg ik een lege CD te zien, maar toch staat er dat er 5XX MB gebruikt is. Dus de data staat er wel op, maar om een of andere wazige reden laat hij dus geen files zien.

Dit is het hetzelfde voor CD 2 van MW4.

Nu heb ik dus ook Quake 3 gebrand (1 CD duh), hetzelfde verhaal, maar meteen erachteraan brand ik Quake 3 Team ArenA en die doet het wel :? :?

Iemand die mij kan helpen?

Ik heb een Philips 8x10x32x , en ik brand op 4-speed.

Anyone idea's?
thnx

I want to live forever, so far.. so good.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-02 20:24

WiD

probeer cdrwin of fireburner eens

Verwijderd

Dat heb ik nou ook, echt zeer kut

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 17:08 schreef WiD het volgende:
probeer cdrwin of fireburner eens
precies , dit probleem heb ik ook gehad. probeer daarom fireburner of cdrwin

• Warbringer
Als ik met CDrwin een BIN file brand leest mijn cd-rom hem erna niet meer (Aopen 48x of 52x speed, weet ff niet meer) en de brander Philips 8x10x32 ook niet.
Maar ik van de BIN een ISO en dan met nero , gaat wel :? :?

Maakt het verschil of Disk-at-once aanstaat tijdens ISO branden? weet zo niet of dat vinkje locked staat dan..

maar waar haal ik dan fireburner?

• joost_e
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 14:15

joost_e

Aktief!

Ahah, dat klopt, dit heeft iets te maken met mode1/mode2 cd's, het verschil hiertussen is de sectorgrootte.

met cdrecord onder linux kan je dingen zoals sector grootte meegeven als flags, dus als je linux hebt kan je et daar eens mee proberen

• Warbringer
ik HAD linux suse 6.4
heb jammer genoeg eraf moeten gooien om m'n data te redden tijdens een big fucking crash :'(

Zit er bij ISO files een Cue File of is een ISO alleen al goed genoeg? (maw. haalt nero zelf de iso spec eruit, track info etc?)

Kan anders cloneCD misschien ISO's branden?

Verwijderd

Waarom brand je je bin's niet gewoon met CDRWIN? Dat programma is er voor "gemaakt".

Een bin kan veel meer informatie bevatten dan een iso, o.a. meerdere tracks.

In de bijbehorende cue file staan de instellingen voor de bin, dus als je die ook gebruikt zie ik geen reden waarom het mis zou gaan.

Verwijderd

Ja, maar ik HAAt cdrwin !

Verwijderd

te moeilijk? :) dan fireburner thats the way uhu uhu i like it aha aha :)

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ehmz als je nou ff bij Ahead kijkt (www.ahead.de dan is er vast wel een update voor je probleem. Ik had ook iets waarvan je denkt " Naaa dat kan toch noooit dat zo'n fout in een programma blijft zitten" iets met ruis bij het opnemen van audio cd's. Toen bleek dat Nero nogal een hooop van die onzin had laten zitten in Nero 5.0. ff nieuwe nero eroverheen en klaaaaar B-)

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

1 woord:
Fireburner :)

DPC Team ColdFusion

• Warbringer
Hoort een er bij een ISO een Cue file te zitten?

en bij mij deed CdRwin nogal "gek", de CD's waren namelijk NIET MEER LEESBAAR na stoken..
:( :( :(

Verwijderd

Als je nou gewoon Nero blijft gebruiken. Via file-->burn image de cue-file selecteren en fikken maar. Werkt perfect

Dus omzetten naar iso hoeft helemaal niet

• Warbringer
Iso's zijn +/- 100 mb kleiner dan BIN files, en als je er ruim 25 op je HD hebt staan scheelt het wel in HD space. Moet nog ff sparen voor een 60 gig'er HD ofzo..

Pagina: 1