router instellen

Pagina: 1
Acties:

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik heb onlangs met mijn benedenbuurman (winkel) een internetaccount gedeeld. Ik gebruik daarbij een wireless usb adapter van Belkin en beneden hangt een router en modem die deze handel verdeeld (ben niet zo'n supernetwerkfreak) mijn probleem is dat ik een en ander in wil stellen in de router maar er niet in kom.

Ik heb wachtwoorden e.d. wel gekregen, maar die werken niet. Iemand een idee hoe ik in dat %$&%$- inlog?

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
welke router ?
als wachtwoord niet klopt..... resetten ?

Verwijderd

Raadpleeg de fabrikant.. Misschien bestaat er een password recovery procedure. Anders moet je het ding resetten naar factory defaults en dan opnieuw configureren..

suc6

• ergodyne1
ik heb alleen geen instellingen van het adsl account...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:34
Misschien dat je om veiligheidsredenen niet via de WIFI-aansluiting in de admin van de router kunt komen :?.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
ergodyne1 schreef op 18 mei 2004 @ 19:14:
Als je misschien iets meer uitleg geeft...

- welke router?
- heb je de router al gereset?
- kom je nu wel of niet op de router config pagina?
- wiens ADSL account is het?
- je hebt de ADSL info toch echt nodig om het werkend te krijgen

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:10
ergodyne1 schreef op 18 mei 2004 @ 19:14:
Deze kun je bij de provider vragen(of uit het boekje v/d provider halen). Maar is resetten een optie?

Verwijderd

Probeer het eerst maar is met een netwerkkabel. Ik heb hier ook wel eens een probleem mee gehad. Met een wirelessverbinding kan je niet altijd op de router komen omdat de router het nog niet herkent. als dit nog niet helpt dan moet je gewoon resetten of je usb ding is kapoet.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ook even voor de duidelijkheid, "hoe" kom je er niet in? Kan je de inlog pagina niet bereiken of geeft hij aan dat je password fout is? Doe je dit met telnet of een web browser? Het lijkt me iig dat je buurman deze ingesteld heeft, vraag het nog eens na.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Misschien moet je nog even het wachtwoord navragen? Misschien is er gewoon een lettertje verkeerd ofzo?

[edit]
Oh dat was al gezegd, ik zei niets...

[ Voor 20% gewijzigd door Bergen op 18-05-2004 21:11 ]

• ergodyne1
Sorry, ben wat vaag... ik heb van degene die het ingesteld heeft de codes gekregen maar die werken niet, hij wist het zelf toen ook niet meer... zal dus wel resetten worden denk ik, en achter die adsl setting aan gaan... ik denk misschien heeft iemand een trucje om in de $^%#-router te komen...

Pagina: 1