Toon posts:

HPdeskjet 940C print geen zwart meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit ff meej een probleem al een tijdje.
Men printer (Hp deskjet 940C) wilt geen zwart meer uitprinten, kheb de koppen ook al proberen schoon te maken via dat programma van men printer, maar toen deed tie t nog niet, iemand enig id hoe dit komt? en hoe het verholpen kan worden? alvast bedankt

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 13:01
cardrige leeg?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, die zit nog meer als de helft vol, anders had ik hier geen berichtje gepost :P

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:10
lange tijd geen zwarte printjes gemaakt? dan kan het zijn dat je printkopen dermate opgedroogd zijn, dat ook met inkt spoelen niet meer helpt.

heb laatst nog een topic over iets dergelijks hier @ GoT gelezen. zoek ff met de search, kwam in ieder geval uit dat je de kop moest spoelen. ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
hm, tis niet dat ik lang niet geprint heb, maar ik heb wel mijn kamer verbouwd, dus hij heeft een weekje of anderhalf in een andere kamer gestaan, in t stof, maar volges mij was t daarvoor ook al.. :S Nouja ik zoek wel eventjes verder, iig bedankt :)

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Als de printkoppen erg verstopt zijn kun je eens laten weken in een bodempje warm water. Alleen de spuitmondjes van de kop in het water, niet het printje achterop. Als je dat eens wat uurtjes laat staan wordt het water zwart en spoelt de inkt weg. Kort naspoelen met koud water, en op keukenpapier droog laten worden. Dan nog eens proberen met een schoonmaak-actie van de printer zelf.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1