Toon posts:

WMA -> CD

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site gevonden met geluidsfragmenten, maar die zijn allemaal in WMA formaat. Je kunt ze niet downloaden door met je rechter muisknop 'Save Target As...' te doen. Je moet ze gewoon openen in Winamp of Windows Media Player, maar die programma's kunnen ze beide niet opslaan. Ik kan wel zogenaamde WAX bestanden op de schijf opslaan, maar als ik die probeer te branden met Windows Media Player kan dat maar per 1 fragment omdat ze allemaal in een afzonderlijke playlist staan...

Het is misschien niet echt duidelijk dit verhaal, maar weet iemand hoe ik meerdere WMA bestanden op 1 CD kan branden?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Het zal wel een duidelijke reden hebben waarom je die geluidsfragmenten niet gewoon kan downloaden, één van de hoofdredenen zal wel copyright zijn. En met Nero kan je gewoon meerdere WMA bestanden branden, maar aangezien je ze niet kan opslaan heb je daar niet zoveel aan ;)

The devil is in the details.

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Ik krijg sterk de indruk dat je vanuit WMP probeert te branden? Geef Nero een kans en je probleem is opgelost.

EDIT: moet toch eens sneller proberen te typen }:O

[ Voor 20% gewijzigd door onsgeluk op 18-05-2004 18:42 ]

iR Profiel

Verwijderd

Topicstarter
onsgeluk schreef op 18 mei 2004 @ 18:40:
Ik krijg sterk de indruk dat je vanuit WMP probeert te branden? Geef Nero een kans en je probleem is opgelost.
Dat wil ik ook wel, maar hoe krijg ik die WMA bestanden dan op mijn harde schijf? Dat is namelijk ook een oplossing, maar ze komen van een stream oid en kan ze niet met een browser als IE/Mozilla/Opera/Konqerer opslaan :?

Verwijderd

kan je niet ff DAP (download accelerator plus) downloaden en daar de link ingooien?? (is gewoon een progje om via inet dingen te downloaden, alleen dan veel sneller dan de standaard download manager, door de multisource)
onsgeluk schreef op 18 mei 2004 @ 18:40:
hoe wil je branden zonder dat je de bestanden op je comp hebt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 18:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff DAP geinstalleerd, maar die slaat een bestandje op van < 1KB en die kan niet worden geopend met winamp of WMP...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Stream kan je niet zomaar opslaan en dat is niet zonder reden, helaas pindakaas.

The devil is in the details.

Verwijderd

dan heb je niet de goede link of een site die niet compatible is :(

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Gebruik net transport om die bestanden te downloaden.
Het kan inderdaad zijn dat je dan alsnog een klein bestandje hebt.
je moet dan even met notepad dat bestand openen en kijken welke url er in staat.
(begint meestal met mms://...)

De wma bestanden kan je daarna met winamp wel omzetten naar wavjes.

Verwijderd

Topicstarter
Dan vrees ik dat de site niet compatible is, maar bestaat er geen player die deze bestanden kan openen en ook opslaan? Ik bedoel als je het kunt afluisteren dan is het ook mogelijk om het op te slaan of moet een programma als winamp ook libraries van MS gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand misschien die net transport mirroren, want de site doet het wel, maar de download link is down...

edit. mirror gevonden...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 19:06 ]

• job

job

ligt inderdaad plat,
maar hier is nog een link: http://ftp.isu.edu.tw/pub/Yesterday/ftp/NT2Setup_multi.EXE

edit: ha, telaat :)

[ Voor 10% gewijzigd door job op 18-05-2004 19:08 ]

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Blijkbaar misverstandje mijnerzijds, ik kreeg de indruk dat de TS wel een bestand op de HDD kon opslaan maar in WMP slechts één bestand tegelijk kon fikken.

Scussie en suc6

iR Profiel

Verwijderd

Topicstarter
ook NetTransport kan deze bestanden niet opslaan ik kan idd wel een referer bekijken, maar als ik die probeer op te slaan dan krijg ik weer een bestandje met een referer...

• job

job

Kan je die link hier niet eens nerzetten.
kan ik kijken of hij misschien toch wel te downloaden is.

Verwijderd

Topicstarter
jazeker het zijn de fragmenten van evers staat op http://www.radio538.nl/538/programmas/evers/frankronald.jsp

• job

job

Aah het is gelukt
vervang de http:// in de link door mms://
en het werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het als ik terug kom proberen, maar ik vertrouw erop dat het werkt dus bedankt!! :)

Verwijderd

Er zit vaak Copyright op de streams en dat is de reden waarom er geen simpele kant- en klare oplossingen voor het opslaan van streams is.

Got is dan ook niet de plek om het antwoord op deze vraag te vinden. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.