Toon posts:

HTML of gewone tekst in Outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij opgegeven voor een maandelijkse nieuwsbrief van een modelspoor-
leverancier, daar kon ik aangeven of ik de nieuwsbrief in HTML of gewone tekst
wilde ontangen.
Ik heb hier HTML opgegeven, maar nu krijg allerlei brij via Outlook Express binnen
:X
Ik had de FAQ's al geraadpleegd, maar kan hier niets over vinden, dus mijn vraag is of Outlook geschikt is om nieuwsbrieven in HTML te ontvangen, en zo ja, waar ik dit dan kan instellen.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11
Outlook of Outlook Express? Ze zijn het beide overigens. Misschien verkeerde content-type of foute html code?

Verwijderd

Het antwoord is ja, en bij ontvangen van mail hoef je daar niets aan te veranderen.
Ik zou maar met degene die de nieuwsbrief uitbrengt contact opnemen als ik jou was en/of de mail terugsturen. Lijkt eerder dat de opmaak niet klopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 18:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is OUTLOOK EXPRESS 6

Ik begrijp dat ik dus niets kan instellen verder (zoals bij Groupwise, waar je bij ontvangst van berichten kunt kiezen tussen HTML en tekst.... 8)7

Verwijderd

Nee, ik heb nóg eens gekeken voor je, maar ik kan nergens een optie vinden waarmee je kan kiezen of je je mail in HTML of in plain text kan laten ontvangen.
Alleen hoe je dat kunt regelen wanneer je wilt versturen.

Ik denk eerder dat de nieuwsbrief niet goed is opgemaakt ofzo...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11
Ik denk dat wat Astrid66 zegt klopt, want Outlook (Express ook) is gewoon in staat om html e-mails te ontvangen.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:34

Pogostokje

* twiet *

maar ik kan nergens een optie vinden waarmee je kan kiezen of je je mail in HTML of in plain text kan laten ontvangen.
8)7
Denk even na. Je mailprogramma bepaalt toch niet wat je ontvangt?

De zender bepaalt wat je binnen krijgt waarna je mail programma er mee overweg moet kunnen. En de hele Outlook reeks is gewoon in staat om HTML mail te laten zien. Als je dat dus niet ziet (wat zie je dan wel??) zal er wel iets niet kloppen met dat mailtje wat je ontvangen hebt. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 13:02

lordsnow

I know nothing

Ik heb ook O.E. 6 (engels), en ik vond:

-> Extra
-> Options
-> Read
-> "Read all messages in plain text"

Mischien dat dat jou probleem oplost als je dat vinkje daar weg haalt?

[ Voor 24% gewijzigd door lordsnow op 19-05-2004 01:59 ]

Pagina: 1