Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Alle reacties die (uitsluitend) gaan over de nieuwswaarde horen imo op 0, tenzij er natuurlijk geflamed wordt. Ik ga er iig eens doorheen
.
Even een dubbelpost uit het frontpage admin forum zodat mensen hier niet raar staan te kijken.
Ik wou mijn reaktie dus niet meteen onder het maaiveld hebben, maar hem dus in de loop van vanavond of morgenochtend richting de 0 - off-topic gooien.Btw, ik heb zelf een reaktie geplaatst met een vergelijkbare inhoud en even gebruik gemaakt van mijn modrechten om dat ding weer naar een +1 te krijgen. Dan zien in ieder geval mensen die op +1 surfen wel dat het niet echt nodig is. Is misschien niet helemaal netjes om mijn eigen reaktie te modden maar goed.
De reaktie in kwestie: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1037167
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Neem de andere reakties dan ook mee, wil je? Op deze na (+1, met moeite) is er geen enkele ontopic reaktieRenegade schreef op 18 mei 2004 @ 18:17:
maar hem dus in de loop van vanavond of morgenochtend richting de 0 - off-topic gooien.

Het lijkt mij iig dat deze en deze aan Steve's criterium voldoen en dus ook naar beneden mogen. Deze staat nota bene op +3 (*klikt*) +2.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik ga er voor een tweede en laatste keer doorheen, ik denk dat het PM-werk wordt voor morgen of overmorgen
.
Mijn post staat ondertussen op de 0 off-topic (net zelf op gezet). Ik heb ook meteen mijn andere naar diezelfde score gebracht. Het aantal reacties valt me eerlijkgezegd behoorlijk mee.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1