Toon posts:

Norton Ghost

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Norton Ghost

Ik heb laatst Norton Ghost aangeschaft.
Wat moet ik doen wanneer ik een "ghost" wil nemen van mijn systeem? Ik heb namelijk pas een format + clean install gedaan van het systeem waar ik de backup van wil...

Wanneer je dan de backup hebt, hoe ga je dan te werk om die te installeren nadat ge uw pc hebt geformatteerd?

Mvg ;)

Verwijderd

ehm, start dat progsel gewoon eens op, dan kun je klikken op een hele mooie wizard die dat allemaal voor je uitlegt :)

anyways: ghost maken: gewoon 10x ok klikken, wachten op de reboot en koffie zetten.
ghost terug zetten: floppy erin, rebooten, GOED LEZEN IVM OVERIGE DATA-PARTITIES, 10x ok klikken, koffie zetten :P

Verwijderd

Wanneer je het legaal gekocht hebt zal er waarschijnlijk ok wel een handleiding bijgezeten hebben! :+

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

[basic]
Zit er geen handleiding bij :P
Overigens zijn de handleidingen ook gewoon te bekijken bij Symantec.com voor zover ik weet.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hehe je krijgt nog te horen dat je zelf iets meer moet zoeken want google doet wonderen :)

Maar goed

Ik heb Norton Ghost 2003. Click op Backup en dat moet je partitie kiezen waarvan je backup wilt maken. Dus bij mij is het C: en moet je gewoon high compression kiezen en je moet ook in optie kiezen dat hem als bestand op hardschijf wilt bewaren. Dan laat je image maken door ghost op willekeurig partitie het backup opslaan. Dan is het eigenlijk klaar.

Ik uninstall dan daarna mijn ghost en als ik hem nodig heb dan installeer het weer maar je kan uiteraard Ghost bootdisk maken voor het geval dat je niet meer in je os kan komen maar goed ik vind het niet echt nodig maar meeste vinden het juist wel handig dus it is up to u.

P.S

High Compression maakt kleinere image maar duurt iets langer voordat klaar is maar het is aangeraden als je ruimte wilt besparen.

[ Voor 9% gewijzigd door DJkim op 18-05-2004 17:22 ]

Lucky Goldstar

Verwijderd

Zie de handleiding die in de doos van Norton Ghost zit.

Hier wordt alles haarfijn uitgelegd...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik geloof dat het wel duidelijk is :D

Lees SA Policy + FAQ Forumgedrag even door ajb, een vraag als deze is nameilkj niet echt de bedoeling op GoT zonder zelf te zoeken, lezen en proberen :)

Lees voor Ghost trouwens ook de radified guide even door --> te vinden met google, URl weet ik niet uit mn hoofd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.