blaap
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 17:35 ]
ow? dus daarom reageert ie ook in zijn topic met:Gr0wLiThE schreef op 18 mei 2004 @ 18:45:
Zoeken.... Bioblade heeft ze ook in zijn CiP, en de adressen waar hij zn producten wegheeft staan bovenaan zn topic dus...
-.-Gipsy King schreef op 16 mei 2004 @ 21:27:
revoltec is een van mijn sponsors van void your warranty . weet ook ni zo gauw waar je die kan halen ..
blaap
Verwijderd
Waarop baseer je dat?quote: checkedmoet je sowieso snel zijn, want Revoltec is failliet - toch?
google: revoltec falliet > 0 relevante hits.
google: revoltec faillissement > 0 hits.
Daarnaast gaan ze nog op de Games Convention in Leipzig staan op 19-22 Augustus 2004 en is er geen enkele info over faillissement, overname, verminderde productie/verkoop te vinden of wat voor negatieve info dan ook op hun website: http://www.revoltec.de/
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 19:36 ]
Cker niet, die toko die dat spul in Nederland als eerste leverde (ik meen XXL) is er niet meer. Revoltec zelf stond zelfs op de CeBit, is meen ik DuitsVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 19:18:
moej zowieso snel zijn, want revoltec is failliet...tog?
alleen FDD en HDD
blaap
Verwijderd
die van HDD en CD-ROM zijn dezelfdeblaatschaaap schreef op 18 mei 2004 @ 20:16:
anyway een FDD kabel ( floppy disk drive) werkt ook op een cd-rom speler? sinds ik er geen 1 kan vinde voor cd rom spelers
alleen FDD en HDD
Fdd (Floppy) is een aparte
cdrom en hd kabels zijn identiekblaatschaaap schreef op 18 mei 2004 @ 20:16:
anyway een FDD kabel ( floppy disk drive) werkt ook op een cd-rom speler? sinds ik er geen 1 kan vinde voor cd rom spelers
alleen FDD en HDD
edit: 1 sec te laat
[ Voor 4% gewijzigd door Arioch op 18-05-2004 20:20 ]