Toon posts:

Worms Forts: Under Siege

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/index/logo_forts.jpg

In de geschiedenis speelden kastelen vaak een grote rol bij beroemde veldslagen. Als je me niet gelooft, moet je Lord of the Rings nog is gaan kijken. Maar haal al die bloederige massa's is weg, en die enge mensen. Stop er een grote dosis humor bij, een rts element, veel vuurkracht en wat wormen. Wat krijg je dan? Juist! Worms Forts! In Worms Forts kan je je eigen kastelen forten bouwen, verdedigen en verbeteren. Het doel is uiteraard nog steeds die vervelende tegenwormstanders af te maken!

In WFUS kan je voor het eerst je eigen forten maken, staan er gigantische wapens tot je beschikking, veel worms, grotere levels, betere AI, mooiere graphics en een verhaallijn. ( :o ) Kortom, alles wat er in Worms 3D nog miste. Nu maar hopen dat die camera ook gefixt is! :P

Niet voor de Gamecube/Mac/Linux!
I know! Hoe durven ze! Gelukkig is er een petitie, dus allemaal even tekenen in de hoop van rectificatie.

Dus allemaal even hier tekenen!

FAQ

:? Wat is Worms Forts:Under Siege?
Worms Forts, door Team 17, is het tweede 3 dimensionale spel van de Worms franchise. De beroemde wormen zijn weer van de partij, grover en desastreuzer dan ooit!

:? Allemaal wel leuk enzo, maar wat is er nieuw aan dit spel?
Met WFUS kan je nu zelf aan het landschap meebouwen, door muren, torens, etc te gebruiken om je eigen fort te bouwen. Het is strategischer omdat je nu zelf aan het begin bepaalt waar en of je gebouwen neer zet. Elk verschillend gebouw heeft een eigen voordeel, dus het kan je hele spel beinvloeden!

:? En wat is er allemaal hergebruikt?
Het compleet afbreekbare terrein, de worms, de multiplayer, de verslavende missies, de.. teveel om op te noemen dus!

:? Mag ik misschien een lijstje?
  • Gerecyclede dingen?
  • Tot vier spelers multiplayer mogelijkheid
  • De strategische delen; je moet nog steeds rekening houden met de zwaartekracht, vuurkracht en het type wapen
  • De fantastische wapens, en de hilariteit om een schaap te lanceren, die vervolgens uit elkaar knalt
  • Alles is afbreekbaar
  • Unlockable stuff
  • Nieuwe dingen?
  • Bouwbare forten
  • Gigantische wapens, zoals een ballista, ram, etc
  • Veel grotere levels, dus minder doden door verdrinking
  • Het is mooier
  • Parodie op de geschiedenis
  • Meer 'RTS style', om gebouwen te maken moet je letten op je goederen
  • Een verhaallijn ( :o ) door de verschillende perioden uit de geschiedenis heen
  • Het gaat niet helemaal om de worms, maar om de gebouwen. Zonder die 'obstakels' kan je niet spelen
:? Wanneer wanneer wanneer wanneer wanneer???!
Het vierde kwartaal van 2004, 30 november, om precies te zijn. (volgens sega dan hè, niet de devver.)

:? Waar speelt het zich af?
Worms Forts is een game gebaseerd op historische gebeurtenissen. Reis door de tijd vanaf het oude Egypte totaan de machtige tijd van het romeinse rijk!

:? Waarop speelt het zich af?
Worms Forts komt er voor de PC, Xbox, Playstation 2, maar niet voor de Gamecube, Linux, Macintosh.

:? Zijn er nog wapens?
Catapults, cannons, giant crossbows, bows and arrows, flaming oil, rocket launchers, artillery fire, air strikes, napalm... even nuclear strikes!
En dat zijn maar een paar van de wapens die zich in Worms Forts bevinden, de beroemde bazooka is ook weer van de partij! (Wel is waar opwindbaar en van hout, maar goed..)

:9~ De mediatheek

De screenshots
Nummertje een, met een worm-tombe
Nummertje twee, overzicht van een level (groot level!)
Nummertje drie, met een worm met helm + nieuwe oude bazooka
Nummertje vier, met een worm met helm met ballista (soort grote kruisboog)
Nummertje vijf, waar een worm-priester-iets op een orgel speelt
Nummertje zes, waar blijkt dat het geen orgel maar een wapen was
Nummertje zeven, met ijskoude content
Nummertje acht, met een antieke lazergun (wtf?)
Ook kan je er wat vinden op Door op Games >> Worms Forts >> Screenshots te klikken, ook staan ze op een fansite.

Concept Art
Soort kannon
Slingeraar geval
Overdreven mooi kasteel
Egyptische creatie

Filmpje!!
Je moet wel flash hebben

Wat handige links:

Notes en suggesties zijn altijd welkom, mail me of voeg me toe, maar laat een fout, verbetering, toevoeging of onduidelijkheid nooit liggen, doe er wat aan!

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woppa wordt weer vele uren plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Misschien wordt het eens tijd voor Team17 om een nieuw spelconcept te verzinnen, ik heb het nu wel gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 18 mei 2004 @ 16:29:
Misschien wordt het eens tijd voor Team17 om een nieuw spelconcept te verzinnen, ik heb het nu wel gezien namelijk.
Er is nu ook een nieuw gameplay element! :o

veel grotere levels (geen drowndeaths meer :+), maar je kan nu je eigen forts maken! En grote, standplaatsvaste wapens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Geweldig! Vroeger speelde ik de oude worms wel eens tegen iemand en dan gingen we ook altijd eerst een hoop beurten besteden om een soort fort te bouwen met van die palen, totdat we heel de tijd met raketten naar elkaar gingen schieten. Was wel fun, maar dit is helemaal cool :D

Paar pics: (concept shots)

Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wormsforts.com/images/abou/theg_1.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Paniohitus op 18-05-2004 16:37 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben heel benieuwd :) Ik vond Worms 3D namelijk best wel leuk (in tegenstelling tot velen :P) alleen het ging op een paar punten de mist in. Voornamelijk te kleine levels (of teveel water) en singleplayer missies die gewoon frustrerend waren.
Maar op zich was het concept best aardig, ik heb me er iig flink wat uur mee vermaakt.

Ik hoop dat ze in deze versie vooral weer lekkere Worms levels weten te stoppen, een tikkeltje meer humor en natuurlijk belachelijke wapens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het weer 3D is ;(
IceStorm schreef op 18 mei 2004 @ 16:40:
Ik ben heel benieuwd :) Ik vond Worms 3D namelijk best wel leuk (in tegenstelling tot velen :P) alleen het ging op een paar punten de mist in. Voornamelijk te kleine levels (of teveel water) en singleplayer missies die gewoon frustrerend waren.
Maar op zich was het concept best aardig, ik heb me er iig flink wat uur mee vermaakt.

Ik hoop dat ze in deze versie vooral weer lekkere Worms levels weten te stoppen, een tikkeltje meer humor en natuurlijk belachelijke wapens :p
Waaronder mij :P Het concept was misschien aardig, maar de besturing was klote en zoals je al zei, te kleine levels.
Ik moet eens gaan kijken of ik ergens nog een 2D-er vandaan kan halen :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ff de startpost geupdateerd! :D Maar goed, die sterren zijn volgens mij (ook maar van iemand anders) om er wapens neer te zetten waar je ze vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 22:13

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:13:
Ff de startpost geupdateerd! :D Maar goed, die sterren zijn volgens mij (ook maar van iemand anders) om er wapens neer te zetten waar je ze vind.
offtopic:
Krijg ik dit spel ook van je? :)

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah nee niet weer 3D ;( Dat werkt gewoon niet bij Worms :/ Leuke aan Worms was juist de eenvoud, dat is compleet weg in 3D :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:36:
aah nee niet weer 3D ;( Dat werkt gewoon niet bij Worms :/ Leuke aan Worms was juist de eenvoud, dat is compleet weg in 3D :/
Die "eenvoud" zorgde er ook voor dat de nieuwe generatie het spel niet meer kocht. Dus helaas pindakaas hebben ze gezegd: Nooit meer weer. Simpel weg omdat de uitgevers het niet vertrouwen. Het verkoopt niet.

domme uitgevers. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit moet geloven wordt dit een über leuk spel :D

btw, die fansite is mooi :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worms 3D viel iets tegen. Was in principe een goed spel, maar te moeilijk voor 'normale' spelers. Vanaf 100 meter raak schieten met een bazooka als er een brug tussen jullie en staat met wind is gewoon onmogelijk. Jammer dat dit op dezelfde engine is gebouwd. Het klinkt goed en zal best mooi worden, maar de echte worms feeling is er af voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 17:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Worms 3D heb ik helemaal gaar gespeeld ;) Dat was wel tof, alleen het spelletje was iets minder goed.

Ik ga ook geloven dat dit echt een leuk spel word. Die pics zien er :9~ uit, en daardoor verwacht ik dat de Worms Hype weer helemaal terugkomt. Dit is een goede zet van de makers.

De wapens zijn ook inderdaad leuk uitgebreid. Vooral die ballista lijkt mij tof :D

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 22:16
anders bouwen ze een 2d + een 3 d engine in :P
Kunnnen de Tweakerts lekker 2d gamen en is er de 3d voor de rest :P..
ik haal graag me WormsWorldParty nog uit de kast .. das de laatst echte worms voor mij atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
die getekende zien er veel kewler uit :D die renders nie :p
maar goe hij komt ook op de xbox :D duz ik maak me geen zorgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:53:
Vanaf 100 meter raak schieten met een bazooka als er een brug tussen jullie en staat met wind is gewoon onmogelijk.
Geloof me, dat is mogelijk! ..*huilt*

Het is stil hier.. :o

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

heeft je schopje ook een reden. als alle info die er is al besproken is valt er niets te schoppen ;).
mijn mening: HEBBU, lijkt me een geweldig spel. ik ben een fan van campen dus dit bied me prachtige mogenlijk heden. hoop wel dat ze wat aan de graphics gaan doen. ziet er leuk uit ect. alleen net zoals bij worms 3d proberen ze de 2d stijltje op z'n 3d te maken en dat ziet er niet mooi uit vind ik. vooral nie hoe water en vuur beweegt bv. is er al een release date? en hoe groot gaan ze het multi deel maken. want worms vin'k altijd leuker vs human dan tegen comps :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De levels worden groter, je kan de grond niet meer helemaal kapotmaken, dus minder verdrinkingsdoden.. GFX zien er wel beter uit.. Releasedate is btw Q4 2004 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WOEI!

Deze game gaat rulen, ziet er mooi uit, en is rts..

met andere woorden, schopje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-10 12:56

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 14:21:
WOEI!

Deze game gaat rulen, ziet er mooi uit, en is rts..

met andere woorden, schopje :P
jeezus jij wilt ook echt aandacht hebben he :/ :P

Oh en ja ik ga deze ook wel halen, Worms is altijd lompe humor 8)

[ Voor 13% gewijzigd door FlashBang op 18-07-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Russian Phoenix schreef op 18 juli 2004 @ 14:37:
[...]

jeezus jij wilt ook echt aandacht hebben he :/ :P

Oh en ja ik ga deze ook wel halen, Worms is altijd lompe humor 8)
lalala..
nee hoor, ik vind het alleen raar dat een ubergame als worms maar 20 reply's krijgt, itt Hattrick, met 23 topics! Schande gewoon, Worms spreekt toch minstens zoveel mensen aan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
nou blijkbaar wordt de mening dat jij het een ubergame vindt niet gedeeld, ik denk dat niemand op nog een nieuwe worms zit te wachten hoe goed het spel ook moge zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tja, worms armageddon was dan ook zo'n topspel, ze hebben de lat daarmee gewoon veel te hoog gelegt, imho kan er weinig verbeterd worden aan worms armageddon.

desalniettemin zijn de nieuwe versies ook altijd leuk om even te spelen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:52
|:( *trekt haren uit hoofd* |:(

Verder kijk ik denk ik wel uit naar dit spel, hoewel Worms3D me ietwat teleurstelde. Deze is echter een soort tweede deel en zal veel van de problemen van Worms 3D wel ondervangen.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NHJ BV schreef op 18 juli 2004 @ 20:08:
[...]

|:( *trekt haren uit hoofd* |:(
Waar haal jij dat vandaan? O-)

Verder heb ik niet echt iets zinnigs temelde, ik ben aan het opruimen, en morgen schaf ik een domein aan voor m'n worms fansite! :P

..woei

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest eerst even aan die 3D wennen, ik moet je ook eerlijk vertellen dat de eerste versie van Worms wat makkelijkere te spelen was, door de eenvoud was het toch een leuk spel, waar je uren mee zoet was. Deze zal ik ook wel kopen, gewoon om te kijken of ik er weer uren zoet mee kan zijn. Het is wel een klein beetje jammer dat ze over gestapt zijn naar 3D, maar ja, het moet steeds mooier en beter, althans dat verwacht de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

De demo is uit:

http://www.gamer.nl/nieuws/23105

Mirrors zijn allemaal vol of traag of een combo van beide dus ik zou zeggen.. allemaal aan de torrent! :+

http://www.3dgamers.com/t...orts_eng_demo.zip.torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

IceStorm schreef op 05 augustus 2004 @ 13:01:
De demo is uit:

http://www.gamer.nl/nieuws/23105

Mirrors zijn allemaal vol of traag of een combo van beide dus ik zou zeggen.. allemaal aan de torrent! :+

http://www.3dgamers.com/t...orts_eng_demo.zip.torrent
W00t :). Tnx voor de info. Ik heb de torrent opgezet, want de servers zitten idd stampvol :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf worms 3d wel een teleurstelling tov het oude, geweldige, 2d :).

De besturing is kut, ik zie helemaal niks en de muis werkt ook niet mee. Je weet ook amper hoever je springt enzo, en je moet allemaal moeilijk doen bij zo'n "megasprong" (waarom kan die bijv. alleen achteruit :?).
Daarnaast zijn de wapens ook kut, ik heb een paar tutorials gedaan, maar met zon granaat raak ik echt niks in de moderne levels (telkens kaatst ie weer weg op een van de vele objecten).

Bij het oude 2d worms wist je nog waar je aan toe was, met de wapens en de wind kon je een redelijke inschatting maken waar ie kwam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-10 15:11
kheb em net ff gedaan die demo en woei het ziet er weer goed uit en strak concept imho.

alleen snap ik nog geen hout van die dingen bouwen etc, dus ff iets ala een faq zoeken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Hebben jullie Worms3D nooit in multiplayer gedaan?!?!

Soms loopt een multiplayer sessie met 4 mensen gewoon elke keer vast, soms om de 2 keer. Game loopt dan out of sync, hierdoor is Worms3D online geen succes geworden. Game out of sync daar kwam het om neer, dit is een error die je bij spellen van 7 jaar oud mag respecteren, niet bij een spel uit 2003. Zelfs over LAN had je gemiddeld een vertraging van een paar seconden (ping hoger dan 1000 dus), gewoon niet acceptabel.
Vanaf 100 meter raak schieten met een bazooka als er een brug tussen jullie en staat met wind is gewoon onmogelijk.
Daarom kun je je wormpjes verplaatsen zodat je een geschikte plek kunt vinden om je tegenstander raak te schieten.
De besturing is kut, ik zie helemaal niks en de muis werkt ook niet mee. Je weet ook amper hoever je springt enzo, en je moet allemaal moeilijk doen bij zo'n "megasprong" (waarom kan die bijv. alleen achteruit ).
Leer eerst Worms3D spelen, en zeg daarNA dat het moeilijk is.

Je kunt met je muis de camera draaien zodat je weet waar je naartoe springt in alle gevallen, dat jij het niet kan inschatten zegt meer over jou dan het spel. Dat je nieteens weet dat een megasprong ook naar voren kan door forward tijdens het springen in te houden zegt genoeg over jou skills. Het enige slechte aan de besturing was de camera view die soms niet wilde meewerken.

Vinge het is een RTS spel, dus strategie spel? Dus je hebt een commander en wormpjes? Bitje vaag? Met Savage kwam de eerste RTSS (Real Time Strategy Shooter) uit waarbij je 1 commander had, en de units etc. worden bestuurd door de rest van de spelers. Nouja ik download de demo wel.

[ Voor 130% gewijzigd door Yokozuna op 05-08-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:08
Bittorrent is fijn :) Normaal leech ik mn demo's bij telenet, maar die hebben hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

En jawel... wederom heeft de demo een camera die echt TE brak is voor woorden. Nou had de demo van Worms 3D daar ook last van terwijl dat in de final behoorlijk is opgelost maar het spel is nu echt klote om te spelen.
Ziet er op zich leuk uit overigens maar beetje onduidelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

IceStorm schreef op 05 augustus 2004 @ 17:52:
En jawel... wederom heeft de demo een camera die echt TE brak is voor woorden. Nou had de demo van Worms 3D daar ook last van terwijl dat in de final behoorlijk is opgelost maar het spel is nu echt klote om te spelen.
Idd :(. Hebben ze de muis verticaal EN horizontaal geinverteerd (als je naar links gaat, gaat de camera naar rechts). Pfff lekker irritant werken. Gelukkig hebben ze ook een knop voor centreren (X). Zodat het iets makkelijker werkt.
Voor de rest is het wel een leuk spelletje zeker met het bouwen van die gebouwen :P. En de wapens zijn weer super (bv. een koelkast lancheerplatform, een holyman kanonskogel, een neushoorn lancheersysteem :D :D).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
tis ff wennen maar het spel is toch zo super gaaf imho :D

weet iemand of er al net als bij de worms 3d demo al tweaks zijn om bijvoorbeeld tijd enzo tegen te gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze zonodig 3D moeten maken, ik geloof niet dat Worms 3D echt positief werd ontvangen... Never change a winning team, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 12:45:
Jammer dat ze zonodig 3D moeten maken, ik geloof niet dat Worms 3D echt positief werd ontvangen... Never change a winning team, eh?
mwah ik vind de schakel naar 3D best wel leuk, ik heb er geen problemen mee. tis wel ff wennen en je moet nu echt beter mikken enzo maar tis imo wel leuker geworden.

maar iedereen denkt daar weer anders over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
IceStorm schreef op 05 augustus 2004 @ 17:52:
Precies, die camera view is helemaal geinvert en draait veel te lang door, echt zo kut mogelijk :)

Verder beetje vage shit met dieforten ja, ik snpa de bedoeling ook niet helemaal, zit ook gen tutorial bij ofzo.
Dan blijf je toch lekker Worms 2 spelen, de mogelijkheden zijn gewoon beperkt met een 2D Worms spelletje. Weer 2D dan zou iedereen zeggen "meer van hetzelfde" tis nooit goed he!
weet iemand of er al net als bij de worms 3d demo al tweaks zijn om bijvoorbeeld tijd enzo tegen te gaan
1 minuut niet genoeg?!!?

Ik hoop dat de multiplayer LAN/internet play nu eindelijk goed is, zonder fucking synchronizing errors, daardoor speel ik het nauwelijks meer -> Worms3D. Internetlan games lopen heeel vaak vast.

[ Voor 39% gewijzigd door Yokozuna op 06-08-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Yokozuna schreef op 06 augustus 2004 @ 17:20:
[...]

...

[...]

...

[...]

1 minuut niet genoeg?!!?

Ik hoop dat de multiplayer LAN/internet play nu eindelijk goed is, zonder fucking synchronizing errors, daardoor speel ik het nauwelijks meer -> Worms3D. Internetlan games lopen heeel vaak vast.
die minuut beweegtijd is zat, ik doel dan ook meer op de speeltijd van 7 minuten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Jaguar645 schreef op 07 augustus 2004 @ 09:35:
[...]

die minuut beweegtijd is zat, ik doel dan ook meer op de speeltijd van 7 minuten :/
Tja Demo he,. Ik snap hte principe nog niet zo goed, je moet dus zoveel mogelijk torens bouwen omdat je fort dan minder snel kapot is, maar bij elke turn gewoon extra torens bouwen als je wormpje zelf maar op een toren staat?

Verder vind ik het wel een tof nieuw spelelement waar ik ook wel aan toe was, maar k snap het nog nite helemaal, als ze nou van de demo eens een mooie tutorial maakten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 17-10 19:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

sja ben diehard wwp'er 2d
we hebben nog regelmatig worms3d gespeeld maar dat was toch niet je van het (ook door de wazige lvls en het ontbreken van koeien enzo :) )

maar van deze worms snappen we echt niets !!
gister een uur liggen klooien maar het werkt echt wazig :(
vooral die camera is nog waziger dan in w3d |:(

w8 wel op de gehele versie met tutorial

[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 10-08-2004 17:44 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust | zone
  • Laatst online: 24-10-2024

dust | zone

don't ask...

tvp

Demo is weer veelbelovend, ik hoop alleen dat ik het spel langer blijf spelen dan Worms 3D. Ik speel persoonlijk liever WWP, hopelijk komt daar verandering in.

Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Volgende vrijdag komt'ie uit, geloof ik (http://forum.team17.com/showthread.php?t=20866). Als er niet teveel klachten over komen ga ik hem wel een keer halen, denk ik.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:nee

[ Voor 95% gewijzigd door curry684 op 21-11-2004 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Er is ook een nieuwe demo uit, overigens: http://www.3dgamers.com/d...wormsforts_demo2.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weet iemand ook hoe je de resolutie van Worms Forts Under Siege kan veranderen? Want op 640x480 vind ik het niet zo geweldig spelen...
Staat iig niet in de opties :(
Thnx iig!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, het spel is uit!,
Tenminste, dat zegt de Officiele site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
FnF schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:18:
Weet iemand ook hoe je de resolutie van Worms Forts Under Siege kan veranderen? Want op 640x480 vind ik het niet zo geweldig spelen...
Staat iig niet in de opties :(
Thnx iig!
Staat op hun site ergens in de faq (moest ook ff zoeken), voeg /RES=1024x768 aan de snelkoppeling toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Occy74 op 23-11-2004 17:37 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik heb hem nu even een dagje gespeeld en moet zeggen dat het wel erg leuk is. De missies zijn wel een beetje frustrerend op het moment maarjah, dan doe je er iig even over ;)

Er zit wel een stuk meer taktiek in dan in worms wat ik eignelijk wel leuk vind, net ff wat meer nadenken dan hiervoor.

add.wishlist('worms forts')!

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gedowned, maar die draait hier niet. Je krijgt het bekende scherm 'has encountered'.. enzovoort.

Windows XP SP2, Directx 9..

Niet echt reclame dus.

• heuveltje
  • Laatst online: 17-10 19:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heb hem gister ook even gespeeld met een vriend.
alleen de eerste 2 lessen van de tutorial gespeeld, dus we snapten er nog niet alles.
maar we hebben iig lol gehad. wel duurde 1 potje gewoon een uur :(

sudden death is trouwens gruwelijk iritant. die animatie duurt eeuwen, en het doet niks :(

iig is de humor weer een beetje trug, wie denkt er nu weer aan fridge throwers en priester-lancceerders :)

[ Voor 16% gewijzigd door heuveltje op 25-11-2004 15:22 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Mortars ja! :/ :P
Ik ben al bij missie 2!
Trouwens die stemmetjes van die oude opa zijn echt wel veT :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Weet iemand waar je alle grafics kan instellen, of is dat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evant87 schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:31:
Weet iemand waar je alle grafics kan instellen, of is dat er niet
Occy74 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:37:
[...]
Staat op hun site ergens in de faq (moest ook ff zoeken), voeg /RES=1024x768 aan de snelkoppeling toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Ik krijg het spel over ongeveer een uur van de goede Sint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

laat ons weten hoe het is! :P

mjah maybe ook eens kopen ziet er wel stoer uit.

[ Voor 48% gewijzigd door daves2hd op 05-12-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
ik heb m net ff gespeeld, maar ik vind m maar tegenvallen :/
ben niet zo kapot van de 3d mode, controls zijn wat lastiger geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
De controls zijn vrijwel hetzelfde als in W3D, ze zijn niet perfect maar ook niet heel slecht imo. Grafisch ziet het er allemaal goed uit, en tot nu toe bevallen de missies enzo ook goed. Ze zijn niet zo makkelijk, maar dan heb je tenminste een uitdaging. Over het geheel genomen is het hele spel gewoon veel meer "af' dan Worms 3D was; er zijn meer soundbanks, meer grafstenen, veel meer vlaggen, de mappen zijn groter, en het concept bevalt me ook wel. Het is me nog niet gelukt om online te spelen, net als W3D is dat nogal buggy en met firewalls kan het spel niet echt overweg, lijkt het. Een voordeel is weer dat het spel maar €30 kostte, een zeldzaamheid voor een nieuw spel :)

Al met al ben ik er wel tevreden over, ik geef het een 7 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

over dat prijs ding mee eens... maar dat willen meer games met puur singleplayer heen gaan buigen die er nog aan komen :P

over de 3d dinges. ik meot zeggen dat ik worms op z'n 2e leuker vond. lekker rond slingeren in grotjes lekker tarzan heerlijk hoe dat eruit ziet :P. 3d maakt het onduidelijker, lastiger en minder boeiend om leuke stunts uit te proberen in veel gevallen vind ik.

nittermin kunnen we ook wachten tot 2e kwartaal volgend jaar en dan ligt hij denk ik voor een tientje al niet minder in de bugetbak :p of ik vind er een andere "weg" naartoe.. ben al opweg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Je hebt gelijk dat 2D iets passender was, maar ik betwijfel of ze dat nog verder hadden kunnen doorontwikkelen; Worms: Armageddon was eigenlijk wel perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ach we kunnen het ook zo zien nu. nu is het 3d kunnen ze nog hopen maken voordat ze het perfect hebben. en dan krijgen we worms virtual reality ( helm op, pak aan en kruipen maar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Jaa daar heb ik op gekeken, maar ik heb ook al het een en ander geprobeerd maar ik snap het nog steeds niet echt. Sorry me engels is niet al te best dus zou iemand het misschien precies in het nederlands kunnen uitleggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb worms forts op mijn mobiel, maar hoe kan je van speler wisselen |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Hoezo ik kick dit topic 3 jaar omhoog:D

FTW..

OT: Geen idee

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Pagina: 1