[AdvWare] Messenger pop-ups zonder internetverbinding *

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik had nu weer wat nieuws: (althans, voor mij dan)

messenger service popups zonder een actieve internetverbinding. en niet een klein beetje ook, je kreeg ze gewoon niet weg want er kwam steeds een andere.

nou zei iets in mij dat dit nogal onwaarschijnlijk was, en dit bleek aardig te kloppen. het geweldige programma 'messenger stopper' welke geinstalleerd was op de betreffende pc, was verlopen. dit programma vroeg je bij het opstarten dan ook vriendelijke om ff geld over te maken zodat je het kon blijven gebruiken. dit klik je weg en er lijkt niks aan de hand te zijn. vervolgens komen na 5 minuten fake messenger popups. messengerstopper.exe blijkt dan dus actief te zijn. vink je hem uit in msconfig dan ben je er vanaf.

ik vind dit toch wel weer één van de meest sicke methoden om je product aan de man te brengen sinds tijden hoor.

edit: mijn spelling is nooit echt geweldig in mijn nog niet geëdite berichten, beetje foute titel.

[ Voor 7% gewijzigd door smvs op 18-05-2004 15:57 ]

Verwijderd

Titel wat aangepast. :P

Mja, je ziet zoiets toch wel vaker..
Gewone pop-up stoppers hebben er ook wel eens last van, net zoals onbekende 'anti' spyware progs..
Idd schandaling. :/

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11 10:08

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hmm, is het gewoon niet handiger om de messenger service handmatig uit te zetten in plaats van er een programmatje voor te gebruiken? Dit kan heel eenvoudig in het control panel onder "administrative tools".

Je ziet dit soort reclame tegenwoordig ook in spam. "Als je dit bericht ontvangt werken je spamfilters niet goed genoeg!", kom je dan tegen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'