Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:05
Ik heb sinds kort het probleem dat ik bepaalde telefoonnummers niet meer kan bereiken vanaf mijn T-Mobile simkaart. Een voorbeeld is het normale telefoonnummer van de Rabofoon: 0499-499199.

Ik heb in huis de beschikking over 4 verschillende providers en 4 verschillende telefoons. Zowel met Vodafone, Orange, KPN en nogmaals KPN (vaste lijn) kan ik de desbetreffende nummers zonder probleem bellen.

Met mijn T-Mobile simkaart kan ik het nummer wel bereiken, maar wordt het gesprek beeindigd zodra de verbinding tot stand is gekomen. Dit probleem heb ik alleen met mijn T-Mobile simkaart en een willekeurige GSM. Het probleem ligt dus duidelijk bij T-Mobile.

Heb vorige week al gebeld met de klantenservice van T-Mobile en de medewerker zou het verhaal voorleggen bij de technische dienst. Tot nu toe heb ik echter niets gehoord.

Heeft iemand dezelfde problemen en/of (nog beter zelfs) heeft iemand een oplossing hiervoor?

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 08:28
Ik heb geen oplossing, maar blijf ze bellen/lastigvallen tot ze het oplossen.

Sparks