Wie kan mij helpen! ben nu al een week bezig om mijn USB kabel aan de praat te krijgen.... heb zelfs het grote motorola I t/m VI forum gelezen!! Als ik Mobile Phone Tools 2 start pakt hij hem wel!! maar ik wil hem graag flashen en flexen... en die andere tools pakken hem dus niet!! heb de p2k drivers en mss3.6 maar helaas... geen geluk! dus weet iemand hier een oplossing? of kan iemand mij misschien helpen via msn? the_chameleon_online@hotmail.com
Het lijkt me toch niet echt de bedoeling om hier een apart draadje voor te starten. Als ze het niet weten in het "Grote Motorola Topic" dan geef ik je zeker weinig kans.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
ik denk niet dat de mods dit zo kunnen waarderenVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 15:11:
Wie kan mij helpen! ben nu al een week bezig om mijn USB kabel aan de praat te krijgen.... heb zelfs het grote motorola I t/m VI forum gelezen!! Als ik Mobile Phone Tools 2 start pakt hij hem wel!! maar ik wil hem graag flashen en flexen... en die andere tools pakken hem dus niet!! heb de p2k drivers en mss3.6 maar helaas... geen geluk! dus weet iemand hier een oplossing? of kan iemand mij misschien helpen via msn? the_chameleon_online@hotmail.com
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Inderdaad, ik quote uit de FAQ:
Dicht dus.[...] Omdat de crew niet de testmogelijkheden heeft is er binnen Internet & Telefonie besloten het unlocken als vanouds niet toe te laten.
Dit topic is gesloten.
![]()