Ik nu nu al ruim een jaar een router voor m'n inet verbinding, kheb hier nooit echt problemen mee gehad. Alleen sinds afgelopen dinsdag heb ik alleen maar problemen. Ik kan wel gewoon online komen, alles werkt wel tot na een paar seconden m'n MSN en mIRC afmelden, en m'n downloads stoppen.
Ik heb de hele tijd dat probleem nog, en ik heb al verschillende dingen geprobeert. Maar nog wil nix baten.
Ik heb geprobeert:
- De router gereset
- 5 min de router offline gehaald
- De router opnieuw geconfigd
- De modem gereset
- 5 min de modem offline gehaald.
- @home opgebeld, en ze zeggen dat de connectie naar mijn computer goed is.
- Firmware van mijn router geupgrade
- Kabels gecontroleerd
- Geprobeert te pingen
( natuurlijk heb ik ook gezocht hier op Got, en ook met google maar, als ik iets kon vinden dan was het verholpen met de oplossingen hierboven. )
Zodra ik de kabel van internet direct op een pc hier thuis aansluit werkt het wel goed. Dus ik weet zeker dat het aan de router ligt. Verder heb ik nog proberen te pingen naar mijn gateway ip, en die doet het meestal wel, maar als je ongeveer 15 keer pingt krijg je bij 1 ping sessie dat er 2 lines offline zijn.
Heb ik hier nou gewoon een gare router, of is er iets anders aan de hand ?
Ps. Moet je nog meer weten vraag het.
Ik heb de hele tijd dat probleem nog, en ik heb al verschillende dingen geprobeert. Maar nog wil nix baten.
Ik heb geprobeert:
- De router gereset
- 5 min de router offline gehaald
- De router opnieuw geconfigd
- De modem gereset
- 5 min de modem offline gehaald.
- @home opgebeld, en ze zeggen dat de connectie naar mijn computer goed is.
- Firmware van mijn router geupgrade
- Kabels gecontroleerd
- Geprobeert te pingen
( natuurlijk heb ik ook gezocht hier op Got, en ook met google maar, als ik iets kon vinden dan was het verholpen met de oplossingen hierboven. )
Zodra ik de kabel van internet direct op een pc hier thuis aansluit werkt het wel goed. Dus ik weet zeker dat het aan de router ligt. Verder heb ik nog proberen te pingen naar mijn gateway ip, en die doet het meestal wel, maar als je ongeveer 15 keer pingt krijg je bij 1 ping sessie dat er 2 lines offline zijn.
Heb ik hier nou gewoon een gare router, of is er iets anders aan de hand ?
Ps. Moet je nog meer weten vraag het.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 14:51 ]