[XP] Postscript driver van win98 in XP gebruiken*

Pagina: 1
Acties:

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 07:47
Ik heb voor een bepaalde toepassing de windows 98 Apple laserwriter 4.10 driver nodig. Deze zit standaard in windows 98. We printen een document naar deze driver en die maakt er een postscript bestand van. In windows XP heb je ook zo'n soort driver, dit is echter de v23. Met de v23 krijgen we niets dan problemen. Wat ik dus eigelijk wil is de driver die in windows 98 zit uitpakken en die in windows XP erin zetten. Echter kan ik niet het .inf bestand vinden. ik heb wel al pscript.drv en apple230.spd bestand. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows 98 drivers zijn voor zover ik weet niet te gebruiken onder WindowsXP. Misschien is het nog zinvol even te vertellen welke problemen je precies krijgt?

Verder een kleine topic titel edit zodat we weten over welk OS het hier gaat :)

• hullepim
Ik gebruik het voor faxmailingen. Wij krijgen van een klant een document en dat document printen wij dus naar die driver. Dit vormt een postscript bestand, dit bestand upload ik dmv ftp naar Xpedite. Xpedite leest dit postscript bestand in en verstuurd het naar door ons aangeleverde faxnummers. We hebben veel contact met de helpdesk van Xpedite maar dit lost niets op. Ik probeer dus via deze manier om het opgelost te krijgen. De versie die in 98 zit is Apple laserwriter 4.10
In XP het de driver Apple laserwriter V23.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al eens geprobeerd met de algemene PostScript driver van www.adobe.com ? :)

• hullepim
Die heb ik nog niet geprobeerd, ik ben hem nu aan het downloaden en laat het weten! Bedankt alvast!