Toon posts:

gegevens externe harde schijf weg

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen !!

Ik heb foto's ( van mijn 1 maand oude dochter) op mijn externe harde schijf weg geschreven (maxtor 5000 dv 160 gig7200 rpm), maar nu opeens kan ik ze niet meer opvragen !! De schijf heeft altijd goed gewerkt, maar alsik nu bij mijn foto's wil komen geeft hij aan ; schijf niet geformateerd , formateren ja / nee .
Dit wil ik voorloopig niet doen , wnat dan ben ik mijn gegevens kwijt (toch?)
Weet iemand hier een oplossing voor ??
Ik heb 'powermax' al van de maxtor site gedownload maar deze werkt ook niet (reading error).
Wie kan me helpen

een wanhopige pappa
corne

Verwijderd

kun je die schijf in een interne drive-bay hangen? dan elimineer je in elk geval even de mogleijkheid dat je externe drive-bay stuk is, of de kabels, de drivers, enzovoorts.

Bovendien kun je op intern aangesloten schijven makkelijker proberen reddingswerk uit te voeren, bijvoorbeeld met Knoppix of een ander handig iets om disks mee te redden.

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
OM FAQ / Beleid

duw hier maar eens op ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?".
Duidelijk zat, lijkt me :)

In ieder geval is het hier de bedoeling om vooronderzoek te plegen eer er een topic wordt geopend. Dat staat ook heel duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aangegeven. Bij deze verzoek ik je dan ook vriendelijk doch dringend om deze nogmaals te herlezen, omdat je deze essentiële informatie kennelijk hebt overgeslagen, getuige jouw topistart. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zo kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat qua het gebruik van GoT :)

Een tip: neem voortaan de "Let op:" tekst bovenaan in New Topic door eer je een topic opent. Daarin staat een beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen/uitvoeren B)

[ Voor 79% gewijzigd door BalusC op 18-05-2004 14:10 ]

Dit topic is gesloten.