Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil me al lang een nieuwe gsm aanschaffen maar ik weet niet goed welke.
Heeft er iemand een tip?
Mijn voorkeur gaat momenteel naar deze twee foons uit:

De Samsung e700

http://www.kieskeurig.nl/.../Samsung%20SGH%20E700.htm

De Panasonic x70

http://www.kieskeurig.nl/...E7E033E72C1256E96002FD1F9

Ik ben hier al een hele tijd aan het zoeken achter informatie maar ik heb er nog niet echt iets gevonden.

Groetjes
xxx

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

tsja, ik weet niet wat jij zoekt in een mobieltje, hoeveel je wilt uitgeven, welke je mooi vindt. Kortom, een persoonlijke keuze, daar kunnen we je moeilijk in helpen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

:*

Ik heb zelf een Samsung E710 (nieuwere versie van de E700), en het is an sich een prima toestel.
Het is alleen jammer dat hij niet zo vernieuwend is.
Zo vind ik bij een nieuwe telefoon van deze tijd bluetooth toch wel een must. (ook met oog op de toekomst.)

Wij kunnen de keuze echter niet voor je maken.
Lees veel reviews van beide toestellen, en kies dan welke het meest geschikt is voor je. :)

• sHELL
  • Laatst online: 15-11 19:13

sHELL

VR "connoisseur"

Hmm valt me op dat er heel weinig word gelult over de Panasnoic P341i, is infeite gewoon een X70 is met i-mode.

Loop al een weekje of twee rond met dit ding en de camera is inderdaad niet veel soeps, aleen bij veel daglicht krijg je duidelijke foto's. Het ingebouwde lampje helpt aleen bij closeup shots.

Wat me opviel is dat de nederlandse panasonic helpdesk absolut geen ondersteuning geeft voor de P341i. Die schuiven alle verantwoordelijkheid af op KPN :X

Maar ach, heb het beestje gratis gekregen bij de verlening van m'n abo... :O

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Euhm... Jawel nitai B) klik op de link en daar zie je dan al twee toestellen waar mijn voorkeur naar uitgaat. Dan zie je al dat het een redelijk dure gsm mag zijn met een camera. Het moet een klapmodel zijn en er leuk uitzien. Maarja dat kan je allemaal zien op de links...

Verwijderd

Topicstarter
Shell, welke bedoel je juist? Ik vind hem niet. Heb je er mss een afbeelding van?

• sHELL
  • Laatst online: 15-11 19:13

sHELL

VR "connoisseur"

Deze

http://www.kpn.com/kpn/show/id=374832/sc=cfa631

[ Voor 10% gewijzigd door sHELL op 18-05-2004 15:23 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Oh! ja, die heb ik gisteren gezien in een Base-shop. Ik vind hem zelfs mooier dan de x70 eigenlijk. Maar ik zou niet weten aan wat het ligt... Is het alleen de kleur want in het echt lijkt hij ook veel smaller enzo dacht ik... Niet?
Is het gewoon een x70 met i mode, voor de rest nix minder ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 15:28 ]

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb E700 gehad en ik kan alleen goeie dingen zeggen over E700. Mooie foto, lekker stijl verder goeie menu. Ik was beetje uitgekeken toen geruild met P800.... ik heb nog steeds spijt en ga x60 halen :P

Lucky Goldstar

Pagina: 1