Toon posts:

Moede

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben nieuw hier en weet eigenlijk niet of dit het goeie topic is. Zo niet, sorry dan.

Ik ben van plan me een nieuw moederbord en processor aan te schaffen. Nu ben ik mij aan het orienteren op dit gebied, maar ik kom er niet echt uit. Heeft iemand misschien een adviesje voor welk moederbord ik moet kiezen ?

Dit zijn de specs die ik zou willen kopen:

Processor Intel Pentium 4 3.0 Ghz of 3.2 Ghz
2x 512 MB DDR Ram
SATA HD 200 Gig ongeveer...

Nu wil ik dat op het moederbord ook FireWire aansluiting zit. Nu zie ik vaker staan" via Bracket". Wat wil dit nu precies zeggen ? Dat je een extra kaartje moeten kopen hiervoor ofzo ?

Alvast bedankt...

Gr33tzz

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2004
Begin hier maar es mee
En btw, ben AMD fan, niet echt intel. maar goed moet je zelf weten

[ Voor 37% gewijzigd door TakTiX op 18-05-2004 13:41 ]

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een moederbord moet uitzoeken :)

Een "bracket" is niets meer dan een plaatje met een verlengkabel. Dat plaatje kun je dan achterop in de case vastmonteren, het is zegmaar een PCI-kaart zonder PCI aansluiting :+ Het kabeltje sluit je dan op het mobo aan.

Wel erg simplistisch dit, dicht dus.

In ieder geval is het hier de bedoeling om vooronderzoek te plegen eer er een topic wordt geopend. Dat staat ook heel duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aangegeven. Bij deze verzoek ik je dan ook vriendelijk doch dringend om deze nogmaals te herlezen, omdat je deze essentiële informatie kennelijk hebt overgeslagen, getuige jouw topistart. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zo kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat qua het gebruik van GoT :)

Een tip: neem voortaan de "Let op:" tekst bovenaan in New Topic door eer je een topic opent. Daarin staat een beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen/uitvoeren B)

[ Voor 56% gewijzigd door BalusC op 18-05-2004 13:42 ]

Dit topic is gesloten.