---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[rml][ react] feat requests[/rml]
Als ik het zo lees is die optie er wel/ of is wel geweest / kon komen;) Ze waren er mee bezig @ 1.9 maar blijkbaar nooit mee doorgegaan.
Een push is permanent, en kan niet gewijzigd worden, net zo min als een usernote. Verstuurd == verstuurd, er is ook geen origineel van je bericht verkrijgbaar zoals bij postings.*Overzicht van gestuurde pushmessages
PM's zijn handig, maar ophet moment vind ik de functionaliteit ervan nog iets te beperkt. Ze zouden nog handiger worden als je er iets meer mee kan:
=editten/deleten (voor als je je bedenkt)
Lampje / Raymond vs. Chem
Of heb je liever push-templates?=een overzicht opvragen van door jou gestuurde PM's. (ik wijs nieuwe users die een overtredinkje begaan soms even op de faq. Dat zijn vaak dezelfde soort PM's. Het zou makkelijk zijn als ik een ouwe van me terug kon zoeken, om zo de tekst over te nemen)
Ik hoop dat je het snapt met die rare quotes
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2004 15:09 . Reden: verduidelijken ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Intentionally left blank
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Intentionally left blank
Intentionally left blank
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
moto-moi schreef op 31 juli 2004 @ 09:59:
usernotes zit in het l33t-script van ACM, ergens onderaan in het menu.
Dat wist ik; ik vroeg me vooral af of het ook in de React admin ingebouwt zou kunnen wordenSpider.007 schreef op 18 mei 2004 @ 13:22:
[...]
maar misschien zou een linkje in de admin een idee zijn; netzoiets als de myNotes in l33t?
[...]
---
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()