I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310
Weet je wel hoe je nieuwe drivers installeert? Probeer bij het detecteren van je netwerkkaart te verwijzen naar je ini file.
De vraag is eigenlijk of je uberhaupt die dos drivers onder windows aan de praat gaat krijgen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Wat wil je bereiken? en waarom op deze manier?
Ik moet namelijk eerst de image ervan afkrijgen.
I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310
Verwijderd
Je vraag heeft wél iets met Ghost te maken.
Wat herkent er geen NIC? de ghost client of de MC Server?
Als de SERVER de NIC niet herkent -> paniek
Als de CLIENT de NIC niet herkent, de installatie wizard netwerkopstartfloppiemaken uitvoeren, goeie driver selecteren, en de Wizard het werk laten doen.
Ik gok dat het probleem zit in "goeie driver selecteren"Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 13:25:
Je vraag heeft dus niets met DOS drivers te maken.
Je vraag heeft wél iets met Ghost te maken.
Wat herkent er geen NIC? de ghost client of de MC Server?
Als de SERVER de NIC niet herkent -> paniek
Als de CLIENT de NIC niet herkent, de installatie wizard netwerkopstartfloppiemaken uitvoeren, goeie driver selecteren, en de Wizard het werk laten doen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb al de laatste drivers gedownload. en verscheidene keren geinstalled. Het probleem zit em in het leuke feit dat de ghostserver em niet ziet. Symantec zelf en de maker van de netwerkkaart adviseren om de dos drivers te installeren.Spider.007 schreef op 18 mei 2004 @ 14:07:
[...]
Ik gok dat het probleem zit in "goeie driver selecteren"Kan de TopicStarter eens wat uitgebreider uit de doeken doen wat hij/zij al heeft geprobeerd mbt drivers voor deze kaart?
Mijn simpele vraag is hoe in godsnaam krijg ik dat voorelkaar.
Is dat zo'n moeilijk iets om te snappen? Of volgens jullie gewoon onmogelijk voor elkaar te krijgen.
Verwijderd
"DOS drivers installeren" dat kán helemaal niet, evenmin als je je linux drivers voor je draadloze koffiezetter aan de gang gaat krijgen onder MacOS 6
Ghosten doet als volgt werken:
-De MC server heeft een NIC. Aangezien de multicast server gewoon een volwaardig win32 programma is dat netjes interfeest met Windows moet die de NIC wel herkennen: Als windows hem kent dan moet ie het gewoon doen. (zo niet, melden WELKE nic het dan is, ant dan heb je een aardig ongebruikelijke NIC die bovendien met érg ranzige drivers geleverd wordt)
-de MC client is egwoon een dosflop waarvan je boot. Die heeft drivers aanboord voor de NIC in het werkstation. DE MC server heeft hier niets mee te maken.
Afgezien van wat obstinaat gedrag kan ik bij jou nog altijd niet uit je topic halen wat er nou niet werkt en waarom niet. Ik heb een heel dik vermoeden dat jij de drivers voor je WS NIC op je server aan het installeren bent (of, nog erger, de bootfloppen maakt met de win2000 driver voor de nic die in je server zit)
Kortom, ik maak me ernstig zorgen om je, ik denk namelijk dat je geen idee hebt wat je aan het doen bent en dat verbloemt met opmerkingen als "Is dat zo'n moeilijk iets om te snappen?"
JA, dat is moeilijk, want je vraag is net zoiets als "ik heb hier een stekker, hij doet het niet dus er moet ander snoer aan. Welke tang moet ik gebruiken?"
Ken je de uitdrukking "domme vragen bestaan niet"?
Dan nog kun je je vraag wel zó formuleren dat er geen zinvol antwoord op te geven valt. Dat is volgens mij toch wel aan de hand hier.