Hihihihihi, quote hieruit:
Ja, ik ben zelf ook 2 maal benaderd door verkopers. Met mijn oude Suzuki Alto en een rond brilletje zal ik waarschijnlijk voor een student (lees: meestal makkelijk slachtoffer) door gaan.
Hmm, ben je toevallig student?
Ik zal je zeggen dat een commercieele medewerker van een bedrijf waar ik gewerkt heb ook in dit soort praktijken is getrapt. Kwam 'ie vol trots vertellen dat hij een set supergoeie boxen had gekocht bij lui met een busje. En of er soms nog meer mensen waren die van die 'deal' gebruik wilden maken, want 'nu staan ze er nog en ze hebben er nog meer'.
Hahahaha, wat hebben we gelachen zeg, je zou toch verwachten dat *juist* een commercieele babbelaar niet in dit soort praatjes zou trappen. Maar nee hoor. En het busje stond er ook echt niet meer toen hij verhaal wilde gaan halen

.
Anyway, dit is een jaar of 7 geleden gebeurd. Reken maar dat dit full-time het hele jaar door gaat.
Je bent toch naief als je zoiets doet? Een audiofiel is niet voor niets een audiofiel hoor, dat is hij omdat hij de vakbladen leest en daarmee de kwaliteit van de diverse apparatuur kent. Als jij geen vakbladen leest, ga dan alsjeblieft niet denken dat je ook een audiofiel bent en de kwaliteit van die speakers kunt beoordelen

.
Aan de andere kant: als je er toch eigenlijk niks van af weet, dan hoor je ook niet het verschil tussen goede en slechte boxen

. Blijft allen over dat je te veel betaalt. Maar dat vind ik niet erg. Mensen moeten hun geld zo veel mogelijk blijven uitgeven, dat is het beste voor de economie

.
[
Voor 63% gewijzigd door
RetepV op 05-11-2004 16:22
]