hoop dat dit het juiste forum is.
Uitleg:
In het access log van een website komt heeeeeel vaak het IP nummer van de server waarop de site gehost is voor. Niet regelmatig, met tussenpozen, en dan ineens een 10-tal keer per seconde. Dit IP is dus hetzelfde als het IP van de site.
Mijn vraag aan de hoster:
Uitleg:
In het access log van een website komt heeeeeel vaak het IP nummer van de server waarop de site gehost is voor. Niet regelmatig, met tussenpozen, en dan ineens een 10-tal keer per seconde. Dit IP is dus hetzelfde als het IP van de site.
Mijn vraag aan de hoster:
Hun antwoord:Hallo,
Sinds een tijdje valt het mij op dat het 'access log' van m'n website overspoeld wordt door meldingen van bezoek van [IP-nummer] (server.hoster.nl). Enig idee wat hiervan de oorzaak is? Het ziet er niet uit als normaal bezoek...
Heeft het te maken met iets qua hosting? (mijn site is bij jullie gehost).
Het lijkt mij nogal onzin, dat een 'include' een entry in een accesslog op levert... (geen apache log, het gaat over het in Drupal log) Bovendien, als ik al ergens op de site iets zou includen dat een log oplevert, dan zou je toch verwachten dat het IP heel regelmatig in het log verschijnt, en niet op de bovenin beschreven onregelmatige wijze...Uw account staat op jos.eatserver.nl.
U roept op uw site de pagina's op die in uw account staan (bvb via php
include). Dit zijn dus hits vanaf de server welke ook zo in het log komen te
staan, vandaar de log onze server aangeeft. U hoeft zich dus geen zorgen te
maken.
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"