Toon posts:

Req Novell installatie screenshots

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij opnieuw deze request. omdat de andere werd gesloten zonder enige zinnige reden.

"Het posten om huiswerk danwel eindverslag opdrachten te kunnen vervullen is not done. Verder kun je die screenshots echt wel ergens op Internet vinden neem ik aan."

Het gaat hier niet om huiswerk maar het inventariseren en documenteren van alle OS in een bedrijf, en je neemt aan dat die screens wel ergens op het internet kunnen worden gevonden nou nee niet echt nee dus neem niks aan.

Ga a.u.b eerst iets na voordat je iets zegt. En voor degene die me die 3 screens heeft bezorgd Tnx.

Gr Tjalle

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Misschien handig als je vermeld wat het doel van je topic is?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-02 15:14

Dommel

Professioneel Software Sloper

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 11:48:
[...]
Het gaat hier niet om huiswerk maar het inventariseren en documenteren van alle OS in een bedrijf, en je neemt aan dat die screens wel ergens op het internet kunnen worden gevonden nou nee niet echt nee dus neem niks aan.

Ga a.u.b eerst iets na voordat je iets zegt.
[...]
gevonden met images.google.com
Ziet er mij alsof ze wel op het web te vinden zijn dus zelf ook even je advies opvolgen ;) :+

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 11:51
Ik geloof dat de policy en het topic wat RickJansen aanroept voldoende zijn om eruit te komen waarom jouw topic dicht is gegooid. Je zei zelf in je vorige topic dat het om een eindverslag ging. Dus voor school begrijpt iedereen daar uit.

Documentatie van alle OS'n in een bedrijf. Als je er werkt kun je zelf screenies maken wanneer je het installeert toch? Als je nu even aangeeft wat voor screenshots je nodig hebt kunnen mensen misschien gerichter helpen.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 11:48:
Hierbij opnieuw deze request. omdat de andere werd gesloten zonder enige zinnige reden.
De zinnige reden staat in de sluitpost
"Het posten om huiswerk danwel eindverslag opdrachten te kunnen vervullen is not done. Verder kun je die screenshots echt wel ergens op Internet vinden neem ik aan."

Het gaat hier niet om huiswerk maar het inventariseren en documenteren van alle OS in een bedrijf
Volgens mij ging het om je stage? Stage lijkt mij toch echt een vorm van schoolwerk :)
Ga a.u.b eerst iets na voordat je iets zegt. En voor degene die me die 3 screens heeft bezorgd Tnx.

Gr Tjalle
Waarom kom je hier dan nogmaals vragen als je ze al hebt? :) Volgens mij is Zwerver voldoende nagegaan, deze doe ik ook dicht. Groeten onder je post is trouwens niet noodzakelijk, zie ook de faq daarover :)
Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! trouwens, bij mijn weten functioneert Zwerver zijn email nog prima :)

[ Voor 8% gewijzigd door blaataaps op 18-05-2004 11:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.