[IIS/PWS] IIS werkt niet meer na install/deinstall firewall

Pagina: 1
Acties:

• TweakV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-03 18:35
Ik had ZoneAlarm op m'n [Windows 2000 Professional SP4] workstation geinstalleerd, waar tevens IIS op staat voor testdoeleinden. Na het deinstalleren van ZoneAlarm werkt m'n IIS / PWS niet meer.

Het probleem is net zoals beschreven staat in dit topic: tweakzone

Bij het opstarten van Internet-servicebeheer komt er de volgende melding op het scherm:
Fout bij het verbinden met server:

De gegevens zijn ongeldig. .

Wilt u in de toekomst blijven proberen om een verbinding tot stand te brengen?
Personal Web Manager wil helemaal niet opstarten.

IIS opnieuw installeren voel ik niet zoveel voor, dan moeten alle virtuele dirs enzo weer opnieuw aangemaakt worden. Dit moet toch ook anders kunnen worden verholpen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen idee of het helpt (en/of het niet juist de boel sloopt :+ ), maar je zou dit kunnen proberen - aangemomen dat ZA dezelfde corruptie achterlaat - uiteindelijk deed het namelijk hetzelfde: het ging (simpel gezegd) tussen de apps en IP zitten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TweakV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-03 18:35
Het kon inderdaad wel eens de oplossing zijn dus heb ik het geprobeerd (eerst een backup gemaakt van registry), maar helaas heeft het niet geholpen. IIS / PWM reageren nog steeds als tevoren.