[back-up drivers] Windows

Pagina: 1
Acties:

• Dirkse1984
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er zijn verschillende programma's te koop, en te downloaden als shareware die alle drivers van je pc kunnen updaten.
Dit is handig als je een wat oudere pc gaat herinstalleren, maar waarvan je cd-rom etjes van hebt of floppy's.
Alles moet je dus opzoeken op internet.
Ook dit lukt niet altijd meer.
Dus zo'n programma vindt ik echt ideaal.
Maar nu moet ik op elke pc dat programma installeren.
Weet iemand of er ook een programma is, die je op de server kunt installeren, en je dan bijvoorbeeld het werkstation kunt selecteren waarvan een back-up van de drivers gemaakt moet worden?

Een netwerkversie heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden. Wel programma's die je op het werkstation zelf kunt installeren.

Alvast bedankt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik ben bang dat soort tooltjes enkel lokaal werken... Welke programma's heb je al geprobeert?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Dirkse1984
  • Niet online
Merely schreef op 18 mei 2004 @ 11:14:
Ik ben bang dat soort tooltjes enkel lokaal werken... Welke programma's heb je al geprobeert?
Driver Magician en My Drivers en WinDriver Ghost.
Deze heb ik tot nu toe gevonden. En ze doen ook beide allemaal prima hun werk, maar alles wel dus lokaal.
Ja misschien kan het ook wel niet hoor, over het netwerk.
Maar dacht, kan het altijd vragen of toch iemand daar wat vanaf weet.

• Dirkse1984
  • Niet online
deze link staan heel veel back-up programma's.
Misschien dat daar ook nog iemand wat aan heeft.

http://downloads.suntimes...ction=browse&i=0&id=74&f=||||&s=product.date_released|DESC&SiteID=suntimes