Ik ben bezig met een map te bouwen voor MOHAA BreakTrough waarbij ik gebruik maak van extra textures, waar zelf shader files bij gemaakt zijn.
Dit werkt allemaal prima tot op het moment dat ik de map ga compilen en testen.
Textures en dergelijken werken prima, alleen m'n geluid werkt niet als ik in de map rond loop/spring.
Ik krijg telkens als ik een stap zet of spring de "ERROR PlaySound: snd_step_* needs an alias in ubersound.scr or ubar dialog.scr - please fix" melding.
Nou heb ik wat rond gezocht op o.a. google maar niemand bied een oplossing.
Kan het een shader file probleem zijn, kan het de manier van compilen zijn of nog iets anders?
Is er iemand die me kan helpen met het oplossen van dit probleem?
p.s. Eventueel kan ik de map, textures + shader files of een screenshot online gooien.
Dit werkt allemaal prima tot op het moment dat ik de map ga compilen en testen.
Textures en dergelijken werken prima, alleen m'n geluid werkt niet als ik in de map rond loop/spring.
Ik krijg telkens als ik een stap zet of spring de "ERROR PlaySound: snd_step_* needs an alias in ubersound.scr or ubar dialog.scr - please fix" melding.
Nou heb ik wat rond gezocht op o.a. google maar niemand bied een oplossing.
Kan het een shader file probleem zijn, kan het de manier van compilen zijn of nog iets anders?
Is er iemand die me kan helpen met het oplossen van dit probleem?
p.s. Eventueel kan ik de map, textures + shader files of een screenshot online gooien.