Topic zomaar spontaan verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hey Modjes,

Ik had laatst een topic geplaatst in Stuffis Generalis genaamd hoe vervoer jij je pc? (geloof ik).
Da theb ik op school gedaan, en er werd aardig op gereageert. Maar een klasgenoot kon het topic op school niet vinden, later toen ik thuis kwam kon ik hem ook nergens meer vinden, toen ben ik een heleboel vrienden gaan vragen er naar te zoeken maar niemand kon hem meer vinden =-S

Het topic is helemaal off the radar, niet in het gewone forum, niet in de search, en ook niet in my react.

K vond net er URL weer =-D: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/912591 maar als ik daar naartoe ga krijg ik de melding dat ik geen toegan heb tot het topic :?:?

Hoe kan dit?? 8)7

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 15:16

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Klopt. :) Het topic staat nu in de Huiskamer. :) Hier heb je nog geen toegang toe, maar als ik goed gekeken heb, kan je deze toegang wel aanvragen. Zie
[rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] :)

[ Voor 64% gewijzigd door gorgi_19 op 18-05-2004 09:47 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je topic is verplaatst naar een ander subforum, de zogenaamde huiskamer, waar jij nog niet in kan, zie ook [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] over hoe je daar eventueel wel in kan komen op den duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoe Vervoer Jij Je PC?/

Staat in de HK :)

Zie ook: Ik kan m'n topic niet meer vinden, waarom istie gewist
Ik kan m'n topic niet meer vinden, waarom istie gewist
Topics worden in principe nooit gewist. Je topic is waarschijnlijk verplaatst naar een ander forum. Door op je eigen naam te klikken in een post, kan je zoeken naar topics waarin je gereageerd hebt. Zo kan je deze weer terugvinden. Is het topic echter gemoved naar een forum waar je niet kunt komen (SG, HK of NST&M) is een topic hierover ook vrij nutteloos, aangezien het topic daar niet zomaar heen is gemoved, en je zult moeten wachten tot je wèl access hebt tot dat forum. In uitzonderlijke gevallen kan een topic naar het crewforum worden gemoved, als er (bijvoorbeeld) zaken plaatsvinden die nader overlegd moeten worden, of naar de TrashCan als het tè erg voor woorden is.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
maar daar kan ik niet in komen!! :'(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Spike_wolf schreef op 18 mei 2004 @ 09:47:
Zie gorgi_19. Je mag daarvoor toegang aanvragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Spike_wolf schreef op 18 mei 2004 @ 09:47:
Het risico dat een topic naar HK wordt gemoved, zit er altijd in. Dat je daar niet kan komen is erg jammer, maar dat komt vaker voor. De oplossing is HK-XS aanvragen op de manier, zoals die in MED beschreven staat. En dan maar hopen dat je netjes hebt gepost de afgelopen tijd zodat je toegang krijgt. Aangezien dit soort vragen/topics al vaak genoeg in LA langs zijn gekomen, gaat deze dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.