Veel verwijzingen naar HK

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Wat mij opvalt is dat in SG de laatste tijd veel verwijzingen gedaan worden naar HK, maar niet alleen daar. Dat is eigenlijk wel allemaal leuk en aardig, maar er zijn een aantal die geen HK-XS hebben. Een voorbeeld is deze topic. Ik had daarin wat willen zeggen, maar blijkbaar is het alweer op slot gedaan, omdat er in HK al een topic was. Leuk voor de HKers, maar betekent wel dat ik geen reactie op dat bericht kan plaatsen, omdat ik geen HK-XS heb gekregen. Wel leuk en aardig, maar dan kan je dus niet (meer) reageren op een berichtje dat je "aanspreekt", enkel omdat het al in HK staat...

[ Voor 3% gewijzigd door DanielB op 18-05-2004 09:50 . Reden: link gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:34
Dan vraag je toch lekker HK-XS aan?
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet geschikt voor een forum als tweakers. Precies daarvoor is de huiskamer ingericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55
olof schreef op 18 mei 2004 @ 09:40:
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet geschikt voor een forum als tweakers. Precies daarvoor is de huiskamer ingericht.
KewlKiddo schreef op 18 mei 2004 @ 09:38:
Leuk voor de HKers, maar betekent wel dat ik geen reactie op dat bericht kan plaatsen, omdat ik geen HK-XS heb gekregen.
Heeft hij dus al gedaan. :) ^^^^^

Dat sommige dingen inderdaad beter in de HK passen ben ik wel met je eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

KewlKiddo schreef op 18 mei 2004 @ 09:38:
Wat mij opvalt is dat in SG de laatste tijd veel verwijzingen gedaan worden naar HK, maar niet alleen daar. Dat is eigenlijk wel allemaal leuk en aardig, maar er zijn een aantal die geen HK-XS hebben.
Da's jammer :)
Leuk voor de HKers, maar betekent wel dat ik geen reactie op dat bericht kan plaatsen, omdat ik geen HK-XS heb gekregen.
Dan heb je iets niet goed gedaan. Een ieder die gewoon volgens de richtlijnen van het forum gebruik maakt krijgt gewoon HK acces. Als ik het te bont maak in een discotheek kom ik er ook voorlopig niet meer in... en ik kan tien keer tegen de portier zeggen dat het niet eerlijk omdat mijn vrienden er wel in mogen maar ik moet de fout toch echt bij mij zelf zoeken ;)
Wel leuk en aardig, maar dan kan je dus niet (meer) reageren op een berichtje dat je "aanspreekt", enkel omdat het al in HK staat...
Klopt als een bus.... en het is gewoon pech. Conclusie: ga gewoon verder met het gebruik maken van het forum, houd je aan de richtlijnen en vraag over een paar maanden opnieuw HK acces aan. Dan kan ook jij genieten van de HK... ook al mis je weinig...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Je linkt verwijst naar de 'Create Topic' van Lieve Adjes dus dat schiet niet echt op....

En daarnaast kennen we dit verhaal eigenlijk wel. Ja tis niet handig, nee er wordt niets aan gedaan. HK is besloten, en als daar al iets aan gedaan wordt is het het afschaffen van de HK. We gaan GoT niet openstellen als kinderspeelplaats voor iedere 12 jarige puber met Kennisnet die eens een keer een forum wil onderspammen... tis heel simpel: gedraag je, laat door techposts zien dat je hier thuishoort, en dan komen SG/NSTM en HK vanzelf.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:20

Nobby

Nuts!

Jouw got-id is 81319, vanaf Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/~kees/userid.php?r=170&g=170&b=230 mag je HK-XS aanvragen, jij zit er onder en mag dus HK-XS aanvragen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nobby op 18-05-2004 09:46 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De policy op GoT is altijd al geweest dat een topic wordt geopend of verplaatst naar de meest logische plek voor het betreffende onderwerp. Als de TS of een van de posters daar niet bij kunnen hebben ze dat aan zichzelf te danken aangezien ze dat topic gewoon niet hadden moeten openen :)

Dat mensen linken naar de HK is iets wat lastiger te voorkomen wordt, eea. wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat steeds meer mensen HK toegang krijgen. Kun je trouwens even je link naar het topic dat je bedoeld fixen? Deze klopt momenteel niet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Hoppa, de topic die me op het idee bracht deze topic te openen.

Ik heb in een periode twee OWs:
2x SG, eerste keer voor het niet naleven van het zT-principe... Je mag blijkbaar niet zeggen dat "Dan komt er een stel hippies protesteren". Tweede keer voor het benadrukken dat de persoon zich wel een beetje anders had mogen uiten tegenover de persoon en had kunnen helpen. Resultaat: ik krijg een OW en de persoon waar ik op in ging kon opeens net door de beugel :|. Het mooie van het verhaal is dat ik me bericht geëdit had en dat de supermod in kwestie op dat zelfde moment de OW aan het toevoegen was.
olof schreef op 18 mei 2004 @ 09:40:
Dat heb ik dus al een tijdje geleden gedaan. Lees de startpost eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Als dit topic er nu heen gaat dat je over je OW's wil klagen: in beide mails staat een vriendelijke verwijzing naar waar je dat wel kunt doen. We gaan hier in Lieve Adjes geen OW's ter discussie stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

KewlKiddo schreef op 18 mei 2004 @ 09:56:
Hoppa, de topic die me op het idee bracht deze topic te openen.
<knip>
tja, dat onderwerp is duidelijk een HK onderwerp. En ja dan gaat die in andere fora gewoon dicht, met daarbij een linkje naar dat topic waarbij de mods duidelijk aangeven dat dit in de HK is. Jij weet dat je daar niet in mag, dus hoe erg is dit? je kan altijd nog naar een ander forum gaan, want ik gok dat dit onderwerp ook wel aan bod gekomen is op bijvoorbeeld fok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

KewlKiddo schreef op 18 mei 2004 @ 09:56:
2x SG, eerste keer voor het niet naleven van het zT-principe... Je mag blijkbaar niet zeggen dat "Dan komt er een stel hippies protesteren". Tweede keer voor het benadrukken dat de persoon zich wel een beetje anders had mogen uiten tegenover de persoon en had kunnen helpen. Resultaat: ik krijg een OW en de persoon waar ik op in ging kon opeens net door de beugel :|. Het mooie van het verhaal is dat ik me bericht geëdit had en dat de supermod in kwestie op dat zelfde moment de OW aan het toevoegen was.
Ja? En?

Als je het niet eens bent met de waarschuwingen dan kun je daar protest voor aantekeken middels de bemiddelaar. Dus je bezwaar kenbaar maken hier in LA heeft totaal geen zin.

Volg mijn advies, ga gewoon netjes gebruik maken van het forum en vraag over een maand of twee opnieuw acces aan. En als je twijfelt over iets dat je wilt posten: post het gewoon niet. EN mocht je voor jouw gevoel wederom een onterechte OW krijgen, ga dan in beklach, zoals duidelijk wordt aangegeven in het OW mailtje :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
Merely schreef op 18 mei 2004 @ 10:00:
[...]
Ja? En?

Als je het niet eens bent met de waarschuwingen dan kun je daar protest voor aantekeken middels de bemiddelaar. Dus je bezwaar kenbaar maken hier in LA heeft totaal geen zin.

Volg mijn advies, ga gewoon netjes gebruik maken van het forum en vraag over een maand of twee opnieuw acces aan. En als je twijfelt over iets dat je wilt posten: post het gewoon niet. EN mocht je voor jouw gevoel wederom een onterechte OW krijgen, ga dan in beklach, zoals duidelijk wordt aangegeven in het OW mailtje :)
Laat ik twee dingen duidelijk maken:
1) Die OWs blijven gezellig staan, zal echt wel 't eerste zijn waar ze naar kijken
2) Ik heb de bemiddelaar en bij de tweede OW de mod in kwestie ge-emaild. Maar blijkbaar wilde ze er niks van weten (iig bij bemiddelaar, mod in kwestie heeft 't netjes afgehandeld alhoewel ik 't 'r nog steeds niet mee eens ben)... Bovendien is het flame-beleid op GoT wel HEEL strak, dus je hebt al snel een OW :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
En toch heeft de meerderheid van de users nog nooit een OW voor flamen gehad, heel apart. Maar in de HK komen is echt niet zo heel moeilijk hoor, inderdaad gewoon het advies van Merely opvolgen, en niet in LA gaan klagen over je OW's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

KewlKiddo schreef op 18 mei 2004 @ 16:07:
[...]

Laat ik twee dingen duidelijk maken:
1) Die OWs blijven gezellig staan, zal echt wel 't eerste zijn waar ze naar kijken
2) Ik heb de bemiddelaar en bij de tweede OW de mod in kwestie ge-emaild. Maar blijkbaar wilde ze er niks van weten (iig bij bemiddelaar, mod in kwestie heeft 't netjes afgehandeld alhoewel ik 't 'r nog steeds niet mee eens ben)... Bovendien is het flame-beleid op GoT wel HEEL strak, dus je hebt al snel een OW :|
Laat ik ook even wat dingen duidelijk maken:
• Merendeel van de gebruikers weet niet eens wat een OW is.
• OW's worden echt niet in Lieve Adjes besproken zoals ik eerder al aangaf, vandaar dit slot.
• Maar omdat je er zo op gebrand bent: jouw posthistorie barst hier en daar van de flames uit mekaar. Toen je dat vervolgens in een ZT topic ook nog ging doen leverde je dat een OW op ja.
• De 2e OW was omdat je gewoon op een idiote kinderachtige manier uithaalde op basis van iemand's vermeende opleidingsniveau met een lelijke collectie foute smileys en opmerkingen erbij. Dat je 'm al aan het weghalen was toen de OW werd getypt boeit niet, je moet nadenken voordat je op 'Plaats Bericht' drukt.
• Optelsom maakt je niet tot een unieke HK-kandidaat nee.

Verder slaat dit topic nergens meer op, dus zoals gezegd dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 18-05-2004 16:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.