Internet via je PC

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114196

Topicstarter
Ik zou willen weten of als je een bluetooth adapter heb je kan internetten via je thuis Pc.

Als dit zou kunnen kan je gratis internetten met je telefoon.
Bij de optie webprofielen kan je wel van alles invoeren maar ik heb geen idee wat.

Heeft iemand een antwoord???

(8> 8)7 B) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

als je computer je telefoon ziet als een modem dan kan je daarmee inbellen ja, alleen gratis? voor niets gaat de zon op, maar ook de "snelheid" zal je enorm tegenvallen ;)
edit:

ik zie nu wat je bedoeld :D
probeer eens wat duidelijker te zijn in de toekomst....

[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 18-05-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:19
Euhm, beetje vaag taal-gebruik.
Ow jah welkom op Got :)

Volgens mij bedoel je dit?:
Je hebt adsl/kabel/nogiets op je gewone pc en je hebt een bluetouth adapter in je pc en mobiele telefoon. En dan wou je gratis internetten op je mobiel?
Dat kan dacht ik niet, ten eerste: kan een mobiel bijvoorbeeld verbinding maken via een proxy? en ten 2e: Het verbindingstype bij een mobiel is veel anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Westereen op 18-05-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Gratis was uit de tijd dat suiker nog 10ct koste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114196

Topicstarter
Het is de bedoeling dat ik mijn internet verbinding thuis gebruik voor wap/gprs

Ik heb trouwens een Motorola V525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113227

haha ja idd... dat gaat niet lukken, maar wel een leuk idee voor in de toekomst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Het internet abo op je pc kost ook geld, dus in ieder geval niet gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Met mijn Nokia 7650 kan ik via Opera -> Bluetooth -> PC -> ADSL internetten. Erg makelijk om ff te kijken op tvgids.nl ofzo.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 20:26

glashio

C64 > AMIGA > PC

Tuurlijk kan jij met een USB-Bluetooth Dongel i-netten op je compu via je mobiel :)
Ofdat het gratis hangt van je Databundel af ( bijv. 1ste 10 MB gratis , mobiele abbonement ).

Let wel op met bluetooth als je continue op 1 plek bevind, je kan meeluisteraars krijgen.
Zie hier de 1,2 Referentie's over het Beveilingingslek in bluetooth (tozover bekend)

Suc6 met dlaadloos i-netten. :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vetttt.. :D k heb ook een Nokia 7650 hoe heb je dat gedaan dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1202.

De beschrijving voor de 3650. Deze werkt ook voor 7650. Voor de 6600 schijnt het niet te kunnen.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx eens even kijk, dat kan erg handig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780

Anoniem: 113227 schreef op 18 mei 2004 @ 09:43:
vetttt.. :D k heb ook een Nokia 7650 hoe heb je dat gedaan dan??
Hier al gekeken? Opera voor Symbian series 60 kost 11.95 EUR inc BTW ;)
Voor de rest. Bluetooth wordt volgens mij gezien als een gewone netwerkverbinding dus je kan op je pc internet delen over bluetooth en je telefoon hetzelfde instellen alsof je op een gewone pc zit. Dus zoals in de internet delen FAQ.

Ik heb ook een 7650 ik wil het weleens uit proberen maar ik heb geen bluetooth en ik gebruik een laptop+wifi of pda+wifi. Winamp via bluetooth besturen kan trouwens ook en dat lijkt mij interessanter ;)

Volgens mij wil de TS net het omgekeerde. Dus internet op de pc via bluetooth. Ik ken toevallig iemand die een abbo heeft waarbij poort 80 altijd gratis is. Dus zolang je gewoon surft betaal je eigenlijk niets (op abbo na).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63780 op 18-05-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Eén stomme vraag misschien. Mensen willen hun mobiel wel eens gebruiken zodat ze internet hebben op hun laptop, maar waarom zou jij je pc willen gebruiken voor internet op je telefoon? :?

Ik zou zeggen dat het mogelijk zou moeten zijn door je PC als proxy te laten werken, maar garantie kan ik niet geven.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780

the_shadow schreef op 18 mei 2004 @ 09:51:
Eén stomme vraag misschien. Mensen willen hun mobiel wel eens gebruiken zodat ze internet hebben op hun laptop, maar waarom zou jij je pc willen gebruiken voor internet op je telefoon? :?

Ik zou zeggen dat het mogelijk zou moeten zijn door je PC als proxy te laten werken, maar garantie kan ik niet geven.
Je hoeft geen garantie te geven ;) maar eu als je thuis lekker in je luie stoel zit en je wil ff de tvgids doornemen kan je mooi met je mobiel ff spieken. even MSN op. Mail controleren. Even nieuws lezen op pda.tweakers.net ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IDD erg handig, daar ga ik ook even aan werken ;) thnx Koenijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780 schreef op 18 mei 2004 @ 09:51:
[...]

Hier al gekeken? Opera voor Symbian series 60 kost 11.95 EUR inc BTW ;)
Voor de rest. Bluetooth wordt volgens mij gezien als een gewone netwerkverbinding dus je kan op je pc internet delen over bluetooth en je telefoon hetzelfde instellen alsof je op een gewone pc zit. Dus zoals in de internet delen FAQ.

Ik heb ook een 7650 ik wil het weleens uit proberen maar ik heb geen bluetooth en ik gebruik een laptop+wifi of pda+wifi. Winamp via bluetooth besturen kan trouwens ook en dat lijkt mij interessanter ;)

Volgens mij wil de TS net het omgekeerde. Dus internet op de pc via bluetooth. Ik ken toevallig iemand die een abbo heeft waarbij poort 80 altijd gratis is. Dus zolang je gewoon surft betaal je eigenlijk niets (op abbo na).
He bedankt! ik ga het even uitzoeken, lijkt me wel stoerrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Kan dit ook op de sx1? Ik heb opera geinstalleerd maar zie nergens die functie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

ja man ! is vet! ik wil dat ook met mijn sx1! O-) }) (8>

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 19-05-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113632

Anoniem: 110299 schreef op 19 mei 2004 @ 14:58:
Iemand enig idee of dit ook met mijn v525'je kan?? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65725

Anoniem: 110299 schreef op 19 mei 2004 @ 14:58:
Ik ook!! :) misschien is dit wel een leuk onderwerp voor in de SX1 topic ervaringen van users ben benieuwd als er toch geen kosten aan zijn verbonden behalve het aanschaffen van opera, maar dat heb ik er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780 schreef op 18 mei 2004 @ 09:57:
[...]

Je hoeft geen garantie te geven ;) maar eu als je thuis lekker in je luie stoel zit en je wil ff de tvgids doornemen kan je mooi met je mobiel ff spieken. even MSN op. Mail controleren. Even nieuws lezen op pda.tweakers.net ;).
[...]

Als proxy server laten draaien..? kan het alleen maar met oprah of niet?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

Hallo allemaal,

Ik doe ook aan gratis internet via pc,

1. Verwijder (heb ik gedaan) alle gegevensverbindingen van WAP, GPRS, dan kan het zowieso nooit fout gaan!
2. Als je een smartphone hebt (ikke) kun je in IE instellen (op je tel) verbinding automatiesch opsporen of zoeits, zet dat aan, connect via internet (ik weet niet welke keuzes je hebt)!
3. Ik kan msn-en, internetten, antivirus voor mobiel updaten, gratis via me ADSL!

Let op:

Ik doe het via een usb kabel, ik denk dat bluetooth ook mogelijk is (bij mijn smartphone kun je in ActiveSync laten connecten via bluetooth) dan zou het toch allemaal moeten werken?

Het gaat niet als op de PC, maar werkt wel.... Binnekort ga ik een bluetooth adapter kopen....
P.s ik weet niet of dit op andere telefoons ook gaat, mijn vorige toestel (MPX200) kon het ook, heb het bij toeval ontdekt!

Hve a nice day, Bram!
Pagina: 1