Toon posts:

AMD Athlon 64 3000+

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb sinds gisteren een AMD Athlon 64 3000+ in combinatie met een MSI k8t FIS2R Neo en 1024 Mb geheugen. Nu staat de frequentie van het moederbord op 200Mhz en de processor draait op 2000Mhz.

Ik vroeg mij af of dit zo hoort of dat er veel meer in de processor zit en ik dus de frequentie aan moet passen om dit te bereiken? En dan een aansluitende vraag, wat betekend dit voor de stabiliteit van het systeem mits dit mogelijk is?

Greetz Johan

Verwijderd

Ik heb ook een AMD 64 een 3200+ en die draaid idd ook op 2.02 Ghz, en ook op 200 Mhz frequentie... die heb ik ook niet veranderd, gewoon laten staan... alleen de snelheid fsb en snelheid van het geheugen.

Succes ermee... ;)

Verwijderd

[lol mode] volgens mij moet ie 3000 lopen :+ [/lol mode]
Anders zoek je even..... Zal niet zo moeilijk zijn

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 02:17

guidooo

Amd-64 ownage

Allereerst gefeliciteerd met je systeem, de mijne moet volgende week binnenkomen.

Kijk hier eerst es ff: [rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 4[/rml]

Dan weet je al een heleboel meer :)

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
en anders kijk je in de faq of

PMG FAQ

daar staat ook genoeg info..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen! Ik heb mijn informatie gevonden in de door jullie aangegeven topics.

Greetz Johan

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik zie geen problemen 8)7

In ieder geval is het hier op GoT de bedoeling om vooronderzoek te plegen eer er een topic wordt geopend. Ook is een zekere basiskennis vereist; deze kun je vergaren door simpelweg de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum uit je hoofd te leren :+ ;)

Dat staat ook heel duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aangegeven. Bij deze verzoek ik je dan ook vriendelijk doch dringend om deze nogmaals te herlezen, omdat je deze essentiële informatie kennelijk doodleuk hebt overgeslagen, getuige jouw topistart. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zo kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat qua het gebruik van GoT :)

Een tip: neem voortaan de "Let op:" tekst bovenaan in New Topic door eer je een topic opent. Daarin staat een beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen/uitvoeren om op correcte wijze een topic te starten B)

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 18-05-2004 09:37 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.