[XP] Logon pagina Dual screen XP*

Pagina: 1
Acties:

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
Ik heb 2 monitoren, en 2 videokaarten (1 AGP en 1 PCI).
Alles werkte perfect totdat ik tijdens het knutselen mijn PCI kaart opblies (achterplaatje was krom en daardoor zat the kaart schuin in het PCI slot..)

Als ik nu opstart krijg ik alleen een zwart scherm te zien wanneer ik normaal het login scherm hoor te krijgen. Normaal was mijn secudaire scherm zwart dus is denk dat ik op een of andere manier alleen het secundaire scherm zie.

Als ik onder save mode opstart dat werkt het wel.
Ik heb al geprobeerd daar alle videokaarten behalve mijn primaire te disablen, maar dat werkt niet...

Heeft er iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik zat te denken aan een registry hack waardoor ik standaard ingelogd word en dan in normal mode verder kan klooien met videokaart instellingen...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik moet primair / secundair in de BIOS zetten (video volgorde AGP of PCI eerst). Misschien is dat 't?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ToolkiT - Longhorn is op dit moment nog niet uit behalve hele vroege beta versies. Omdat er bijna 2 wekelijks wel nieuwe Longhorn versies op de markt komen die honderden 'issues' verhelpen, staan we op GoT geen vragen toe over beta operating systems :)

Hmm |:(

Longhorn != Logon.

[ Voor 8% gewijzigd door elevator op 18-05-2004 12:11 ]

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
elevator schreef op 18 mei 2004 @ 07:18:
ToolkiT - Longhorn is op dit moment nog niet uit behalve hele vroege beta versies. Omdat er bijna 2 wekelijks wel nieuwe Longhorn versies op de markt komen die honderden 'issues' verhelpen, staan we op GoT geen vragen toe over beta operating systems :)

Hmm |:(

Longhorn != Logon.
Hehehe, nog geen koffie gehad toen je hem sloot?

maar ook een beetje mea culpa, ik had vergeten [WINXP] in topic te zetten...

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
Birdie schreef op 18 mei 2004 @ 05:12:
Ik moet primair / secundair in de BIOS zetten (video volgorde AGP of PCI eerst). Misschien is dat 't?
Nope, ook al geprobeert... welke ik ook als eerste kies, blijf alleen 1 zwart scherm houden en 1 die niks doet.
Log ik in in safe mode dan doet alleen het scherm het dat ik gekozen heb in bios...

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwissel kabeltje ;)

Vervolgens met beeld weer scherm softwarematig wisselen, om vervolgens weer je monitor kabel te wisselen....

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
SSH schreef op 19 mei 2004 @ 09:08:
Vervolgens met beeld weer scherm softwarematig wisselen, om vervolgens weer je monitor kabel te wisselen....
En hoe kan ik dat doen als ik niet kan inloggen??? |:(

Pagina: 1