Sonera/Multiweb......KABEL...hoge ping

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik kreeg afgelopen vrijdag kabel bij Sonera/Multiweb en toen was mijn ping ok. maar vanaf toen was het heel bar. Een ping van rond de 400 is niet mee te spelen.
Heeft er nog iemand kabel hierbij en wat is jou ping dan??

Ik woon in Alkmaar.

En kan ik er nog iets veranderen dat het wat beter wordt (instellingen ofzo??)

The "real" Champ will always be The Champ

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

ik zit in rotterdam bij sonera op de kabel en heb pings van rond de 200... een paar maanden geleden was het nog een stuk lager.ik kan gelukkig nog goed spelen (btw; ik speel CS ) wat instellingen betreft zou het handig zijn als je zegt wat voor games je speelt...

aAarGhh

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Lekker hoor heb eergister een uur met sonera/multiweb aan de lijn gehangen,ik weet weinig maar zij werkelijk niets.
Na ze uitgelegd te hebben dat ik het "sonera netwerk" wel zag maar niet kon internetten.(dus moet de fout ergens bij sonera zitten),moest ik degene bij de helpdesk vertellen wat een ip nummer is,uiteindelijk bleek het macadres van mijn modem 5 keer voor te komen in hun database deze hebben ze gereset.Probleem opgelost.

OH ja ze kunnen de lijnen direct doormeten daar en die van mij was heel goed ik had maar een packet loss van 1%..............
Dat zegt genoeg lijkt me.

Ik zou ze gewoon ff bellen.

Verwijderd

Ik zit ook bij sonera/multiweb en heb nog het ouwe modem nou het zuigt zwaar wordt elke avond wel 20 keer gedist en me ping bij quake is wel ok zo rond de 50 dat is q2 en 3,
maar met UT is het echt vreselijk some rond de 100 aar meestal 2000 of gedist ik weet niet of dat aan sonera ligt of aan het geval dat ik de server een beetje teveel belast weet iemnd dat zou dat mogenlijk zijn.
Maarja ik hoop dat het allemaal na 1 maart weer lekker loopt als dan multiwe compleet in sonera is opgegaan en die klote download limiet weg is.
Maare met welk spel heb je die hoge ping??
greetz butcher

• Pacific
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-06 08:37

Pacific

Ik zit ook bij multiweb/sonera maar die disconnects ligt dus echt aan sonera de de lijn tussen alkmaar amsterdam zitten fouten in maar sonera zegt dat ze het door hebben gemeten maar niks hebben kunen vinden :(

maar als je meer wilt weten kijk dan ff hier http://mgg.multiweb.nl / dat is de multiweb gebruikers groep.

Voordat multiweb werd overgenomen was alles nog veel beter en sneller

• The Champ
Op de vraag welk spel ik speel.....ik speel dus vaak Counter Strike......
Heb de rate en de pushlatency al ingesteld, maar het blijft beroerd. (Jellyshock!)

Zelfs met mijn 56K modem had ik een ping van rond de 200.

• The Champ
Ik heb net gebeld met Sonera en ze geven wel toe dat er iets fout zit tussen Amsterdam en Alkmaar. Ze zijn in onderhandeling met een router ofzo. Zijn wij lekker klaar mee.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

ja ik doe het inderdaad ook met pushlatency en rate... ik zet ook de decals uit... verder zorg ik ervoor dat alle onnodige achgtergrond programma's in windows uit staan, ff ctrl.alt.del doen en kijken wat er aan staat wat uit kan. ( eigenlijk zou ik ze ook es moeten bellen... en laten doormeten.. ga ik gelijk in de vakantie ff doen!)

aAarGhh

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Het is toch niet te geloven!!!!!!

Iedereen heeft troubles eigenlijk moeten we de volgende rekening gewoon niet betalen!!!

Wegens wanprestatie (of is het nou LANprestatie).

Biju Superweb krijgt toch ook iedereen die klaagt zijn geld terug en volgens mij stelt Sonera niet alles in het werk om de geleverde diensten te verbeteren.

we worstelen nog wel ff door.

• The Champ
Sinds ik gebeld heb, is mijn ping stukken beter geworden!!!
Hehehe

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

pff heb ook kabel bij sonera in NH, heb het sinds eind augustus, maar sinds 1-1-2000 is het een stuk slechter geworden, veel disconnects enzo en savonds gaat het zeer traag +- 10kb, na 1 maart zal het wel niet veel beter worden (FUP), ze moeten de bandbreedte gewoon uitbreiden (denk ik)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Harmen
  • Laatst online: 19:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb het voordeel dat ik ISDN heb, zo heb ik een ping van 80-120 bij UT! :)

Whatever.

Pagina: 1