Toon posts:

vraag over Ringtones?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt per telefoon verschillende ringtones (monofoon en polyfoon en zelfs gewoon mp3 formaat)

maar nu is mijn vraag (en deze geldt eigenlijk alleen voor de polyphontische midi ringtones)

je hebt ze in verschillende tonen, (2. 4. 8. 16. 32. 40. 64 etc.)

als je een telefoon die bijvoorbeeld 64 tonige ondersteunt, kan je deze ringtones dan ook op een telefoon zetten die maar 16 tonige ringtones ondersteunt.

of moet je dan echt 16 tonige ringtones downloaden?
als dit zo is, dan hebben de meeste ringtones aanbieders uiteraard 16 tonige ringtones.

wat ik eigenlijk ook wil weten, waar je 64 tonige ringtones te halen zijn? omdat ik ze dan niet via het normale "ringtone aanbierder" traject kan krijgen.

BVD

p.s. dit is dus niet een illegale ringtone site request, maar ben gewoon benieuwd waar ik ze kan krijgen, betaalde sites zijn mij ook goed, maar ik wil gewoon straks als ik mn nieuwe foon krijg het uiterste van mn telefoon gebruiken!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Met behulp van PSMplay kan je wav en/of midi in elk gewenst ringtone formaat converten. Het ondersteund 40, 16 en 4 chords (SMAF -> MMF).
Verder heeft het nog een aantal andere opties.

m.i. zou je dus - als je een 40 chords polyphone ringtone over wil zetten op een 16 chords toestel - deze gewoon moeten converten met bijvoorbeeld psmplay.

Op mobiledia staat een tutorial (voor een Samsung toestel. MMF / SMAF dus.) mbt dit programma.

Het kán inderdaad ook zo zijn dat een 40 chords wel werkt op een 16 chords toestel, maar dat een deel van de ringtone wegvalt/niet werkt. Dit lijkt me echter stug.
Ik zou morgen eens kunnen spieken hoeveel chords een Samsung E710 en een Samsung T100 zijn, als deze verschillen kan ik wel eens wat checken. :)

Verwijderd

Topicstarter
r0b schreef op 18 mei 2004 @ 03:23:
Met behulp van PSMplay kan je wav en/of midi in elk gewenst ringtone formaat converten. Het ondersteund 40, 16 en 4 chords (SMAF -> MMF).
Verder heeft het nog een aantal andere opties.

m.i. zou je dus - als je een 40 chords polyphone ringtone over wil zetten op een 16 chords toestel - deze gewoon moeten converten met bijvoorbeeld psmplay.

Op mobiledia staat een tutorial (voor een Samsung toestel. MMF / SMAF dus.) mbt dit programma.

Het kán inderdaad ook zo zijn dat een 40 chords wel werkt op een 16 chords toestel, maar dat een deel van de ringtone wegvalt/niet werkt. Dit lijkt me echter stug.
Ik zou morgen eens kunnen spieken hoeveel chords een Samsung E710 en een Samsung T100 zijn, als deze verschillen kan ik wel eens wat checken. :)
Thx erg bedankt voor het programmatje!

maar zijn er ook progjes om het in 64 chords te maken? dat zou ik erg graag willlen

ik krijg namelijk de nieuwe NEC N400i en die ondersteund die dingen!

bvd!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:04
hey, je kan wel 64 chords beltonen op een 16 chords telefoon zetten, maar dan hoor je maar de helft, soms hoor je niks, want dan zijn de ondersteunende chords niet beschikbaar in de telefoon.....

en je kan geen 16 chords beltoon omzetten naar 64, dat lukt niet....