Voeding voor een computer in de auto...

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:55
Goed ik ben van plan een computer in de auto te bouwen. Ik heb hier een HP e-pc liggen welke ingebouwd moet worden. Nu zijn er al een stuk of wat topics over geweest hier op GoT, maar ik heb nog geen anwoord gevonden op mijn vraag.

De computer heeft (volgens de voedingsadapter) 19 volt nodig. In een topic kwam ik een linkje naar Hapé tegen. Daar staan deze twee producten:

* NV67 Gestabiliseerde voeding - 70 Watt -
* AV67 Auto voeding voor Notebooks (70W)

De tweede is gemakkelijk op de sigarettenaansluiting aan te sluiten, maar hoe zit het met de eerste? Hoe sluit ik die op de accu aan? Waarom het grote prijsverschil tussenbeide?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Het verschil zit hem meestal in de kwaliteit van het signaal wat de voeding afgeeft.
Meestal geeft de duurdere voeding een zuiverder signaal en heeft minder last van verstoringen.
Waarschijnlijk sluit je de eerste variant gewoon op een geschakelde 12v lijn (waar ook de aansteker aan zit) .:)
De tweede is gewoon een gemakkelijke oplossing voor mensen die niet willen sleutelen.

Senile! Senile Oekaki