Toon posts:

[FileZilla 2.2.6] Queue en timing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey beste vrienden,

Na een intensieve zoektocht op het net, bij filezilla zelf en waar dan ook kom ik radeloos hier.
Ik heb vandaag afscheid genomen van LeechFTP en ben gegaan voor iets nieuws: FileZilla.

Allemaal wel leuk, maar ik mis een aantal zaken die ik binnen LeechFTP wel had:

Kan ik een tijd zetten wanneer de files in de queue gaan uppen of downen? - Ik zou graag alle files in de queue willen laten starten met downloaden rond 02:00 middernacht (policy ISP), maar ik vind die optie niet.

Ook heb je een aantal sites die maar een connectie toe laten. Dus als je download kun je niet browsen door die site. Dit kan dus niet met FileZilla. Terwijl ik bij diezelfde sites dit met LeechFTP wel kon. Én downloaden én browsen tegelijk.

Kan ik beide zaken op de een of andere manier enablen binnen FileZilla?

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
FileZilla kan de dir listing cachen waardoor je wel kunt rondbladeren terwijl je aan het downloaden bent, zie Edit -> Options -> Connection -> Directory Cache. Staat default op enabled dacht ik. Ik vermoed dat LeechFTP het ook zo doet.

Verder kun je inderdaad het transferren van je queue niet schedulen. Misschien dat het in FileZilla3 gaat zitten?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Verwijderd

Topicstarter
Das echt wel een trieste zaak eigenlijk. Maar LeechFTP werkte anders, daarmee kon ik dus wel browsen door die folders.. ook als ik ze nog niet bezocht had. Met FileZilla kan ik dus alleen maar gecachte folders doorzoeken.

MMmmm, ben er nog niet helemaal gelukkig mee... misschien nog eens een andere FTP client proberen (freeware) iemand suggesties die wel kunnen schedulen en browsen?