Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Kijk hier eens: http://support.microsoft.com/?kbid=307545 ?
Trek er eens wat overtollige hardware uit als een geluidskaart en netwerk kaart etc..
En probeer even je geheugen te testen met www.memtest86.com
En probeer even je geheugen te testen met www.memtest86.com
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
ik heb dat van elevator geprobeerd maar ook dit werkt niet (ik kom niet verder dan de eerste copy regels)
En omdat het om een laptop gaat (was ik vergeten te vermelden) kan ik helaas geen hardware verwijderen
En omdat het om een laptop gaat (was ik vergeten te vermelden) kan ik helaas geen hardware verwijderen
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Wat bedoel je met - je komt niet verder dan de 1e regel?
Welke foutmelding krijg je dan?
Welke foutmelding krijg je dan?
Na de copy regels moet je de pc opnieuw opstarten. Met de bedoeling dat windows zal opstarten. En dat gebeurt nog steeds niet.
Ik kan de foutmelding die ik te zien krijg tijdens het opstarten niet lezen omdat deze te snel weer weg is. Hij start daarna weer opnieuw op.
Ik kan de foutmelding die ik te zien krijg tijdens het opstarten niet lezen omdat deze te snel weer weg is. Hij start daarna weer opnieuw op.
Verwijderd
Ik snap het niet dat er nog steeds mensen zijn die geen aparte partitie hebben waar enkel en alleen hun windows opstaat. Zo iets is echt heel erg handig als er zo iets gebeurt, dat heb ik uit ervaring.
Zo ben ik zelf al meerdere keren gered geweest van een groot dataverlies. Zelfs 'Mijn Documenten' staat op een andere schijf
Misschien wel wat offtopic, maar zeker een goede hint voor de toekomst
Zo ben ik zelf al meerdere keren gered geweest van een groot dataverlies. Zelfs 'Mijn Documenten' staat op een andere schijf
Misschien wel wat offtopic, maar zeker een goede hint voor de toekomst
Kun je de Pause knop op je keyboard niet gebruiken om em ff te pauzeren zodat je de foutmelding kan overpennen?sjirafje schreef op 18 mei 2004 @ 00:57:
Na de copy regels moet je de pc opnieuw opstarten. Met de bedoeling dat windows zal opstarten. En dat gebeurt nog steeds niet.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 07:28 ]
Pagina: 1