rare moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 12:16

Haan

dotnetter

Topicstarter
Oke, ik maak me normaal gesproken niet bijzonder druk over de moderaties die ik krijg bij posts op Tweakers.net, maar nu vraag ik me toch af of iemand mij wat uitleg kan geven..
Het gaat om het volgende draadje: meuktracker: Crap Cleaner 1.09

Eerst een power-moderatie, die in mijn ogen wat overdreven is en dan nog een flamebate :?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
De reply is gewoon overbodig, want wat wordt er nou eenmaal gezegd :? Die powermoderatie had misschien even kunnen wachten, maar misschien was dit om te voorkomen in plaats van te genezen. En het is in ieder geval geen flamebait, dus van mij heb je een +1 gemodereerd zodat ie weer netjes op 0 staat ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Weet je zeker dat je wel mijn post hebt bekeken? ;)

Maar als je iets daaronder kijkt, staat daar iemand op +3, die zegt dat de link niet werkt en vervolgens dat ie het wel doet 8)7
Waar is de rechtvaardigheid gebleven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
Ow wacht, ik had naar de FiPo gekeken omdat die ook een PM en een flamebait-moderatie had :X

Maar jouw reply is dan weer offtopic en daardoor met een PM bewerkt. Waar die flamebait-moderatie op slaat weet ik ook niet, volgens mij is er iemand gewoon aan het treiteren. Maar daar zal een Powermod even naar moeten kijken :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Deze dus?

Is in principe +0 offtopic; +1 zou wmb nog net kunnen, maar huishoudelijke probleempjes horen eigenlijk gewoon thuis in Frontpage Algemeen en niet in de meuktracker ;)

In dit geval had je even een topic moeten aanmaken om dan te horen dat het een quirk van IE6 of winXP is :P Onder Mozilla/linux doet 'ie het namelijk wél goed. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde probleem en andere meuk-exes laten zich wel gewoon goed downen, dus misschien is het een simpel typo'tje. Vooral openen, dat topic :)

In elk geval stond je post op +4 en dat is dermate ver verwijderd van de voor jouw post ideale score dat er een (imo conservatieve) powermoderatie naar +1 op is uitgevoerd - maar die flamebait slaat natuurlijk helemaal nergens op :( Ik ben alleen bang dat je post op +0 ook wel goed staat, en dat er niks meer aan gedaan wordt - door mij iig niet :>

Het is wel goed dat je ff aan de bel trekt, want iemand heeft onterechte flamebaits op de eerste drie posts gezet; da's dus geen ongelukje en daar worden ze hier graag van op de hoogte gehouden :)
edit:
Die post onder je staat nu net onder de 2, die kan eventueel ook nog wel wat iets naar beneden; alleen is het volgens mij een +1 op basis van de gegeven gebruikerservaring. Of 'ie nog naar 1 of minder moet laat ik aan het gekwalificeerd personeel over :X De +3 is iig verleden tijd, there's your justice ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Rataplan op 18-05-2004 04:06 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

hantheman.tk schreef op 17 mei 2004 @ 23:46:
. . . Waar is de rechtvaardigheid gebleven? :)
Die is hier, en daar gaan we nu aan werken :).
Rataplan schreef op 18 mei 2004 @ 03:58:
In elk geval stond je post op +4 en dat is dermate ver verwijderd van de voor jouw post ideale score dat er een (imo conservatieve) powermoderatie naar +1 op is uitgevoerd.
De powermoderatie is door mij uitgevoerd en de verklaring is exact zoals Rataplan uitlegt :).
Overigens heb ik 'm weer terug op +1 gezet, en de flamebaite uitdeler gaat een mailtje ontvangen. Ik heb het idee dat het geen bewuste flamebait moderatie is maar een (repeterend) foutje.

De door jou aangedragen onterechte +3 stond tijdens de powermoderatie waarschijnlijk nog op +2 wat ook te hoog is, toen nog net geen [PM] aktie waard, inmiddels wel naar de +1 gezet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
Okee, ik ben weer helemaal tevreden _/-\o_