Deze dus?
Is in principe +0 offtopic; +1 zou wmb nog net kunnen, maar huishoudelijke probleempjes horen eigenlijk gewoon thuis in
Frontpage Algemeen en niet in de meuktracker
In dit geval had je even een topic moeten aanmaken om dan te horen dat het een quirk van IE6 of winXP is

Onder Mozilla/linux doet 'ie het namelijk wél goed. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde probleem en andere meuk-exes laten zich wel gewoon goed downen, dus misschien is het een simpel typo'tje. Vooral openen, dat topic
In elk geval stond je post op +4 en dat is dermate ver verwijderd van de voor jouw post ideale score dat er een (imo conservatieve) powermoderatie naar +1 op is uitgevoerd - maar die flamebait slaat natuurlijk helemaal nergens op

Ik ben alleen bang dat je post op +0 ook wel goed staat, en dat er niks meer aan gedaan wordt - door mij iig niet
Het is wel goed dat je ff aan de bel trekt, want iemand heeft onterechte flamebaits op de eerste drie posts gezet; da's dus geen ongelukje en daar worden ze hier graag van op de hoogte gehouden
edit:
Die
post onder je staat nu net onder de 2, die kan eventueel ook nog wel wat iets naar beneden; alleen is het volgens mij een +1 op basis van de gegeven gebruikerservaring. Of 'ie nog naar 1 of minder moet laat ik aan het gekwalificeerd personeel over

De +3 is iig verleden tijd, there's your justice
[
Voor 16% gewijzigd door
Rataplan op 18-05-2004 04:06
]