Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG] waar zijn mijn posts?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In het topic Proud to be Dutch! heb ik twee keer gepost. Deze posts worden aangegeven in myreact, maar als ik ga kijken in het topic dan staan mijn berichten er niet. Het laatste bericht dat ik kan zien is van 8 April. Wat doe ik fout?
In mijn prefs heb ik alles verandert wat ik maar kan veranderen en de seach levert ook niets op. Ja, +2000 topics over "waar is mijn post gebleven," maar die topics worden vervolgens ook niet getoont. Wat is er eigenlijk mis met de search?

Afgezien van de search. Ik zou het al fijn vinden als ik mee kon doen in het topic.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:12

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Blafhert in "Proud to be Dutch!" - Sunday 16 May 2004 04:51
Blafhert in "Proud to be Dutch!" - Sunday 16 May 2004 05:13
Blafhert in "Proud to be Dutch!" - Sunday 16 May 2004 17:38

Staat er gewoon in hoor :? En dat met de search zal wel met casesensitivity te maken hebben, je moet alles in lowercase zoeken anders gaat het fout :)

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie 3 posts van jou, en de laatste reply in dat topic is van 17 mei???

Zit je achter een zwaar cachende (no-cache-headers-negerende) proxy ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 17-05-2004 23:31 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar staan ze wel, nofi maar dan kan ik nog steeds niet zien wat erin het topic gebeurd.

Ik kom er nu achter dat ik alleen de posts van 8 April zie. Dit is echt bizar 8)7
crisp schreef op 17 mei 2004 @ 23:30:
Zit je achter een zwaar cachende (no-cache-headers-negerende) proxy ofzo?
Alle andere topics worden wel goed weergegeven (voor zover ik weet). Ik zit hier op een thuisnetwerkje (maar 2 pc's) De provider is wanadoo.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

cache legen en nog eens proberen. Als je iets van NIS draait: uitzetten of je aantal rpp lager dan 100 zetten. Dit lijkt me echt een probleem aan jouw kant...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 18 mei 2004 @ 00:14:
cache legen en nog eens proberen. Als je iets van NIS draait: uitzetten of je aantal rpp lager dan 100 zetten. Dit lijkt me echt een probleem aan jouw kant...
Nou het is gelukt m'n rpp stond op 999. Terug gezet op 50. Erg vreemd want het heeft heel lang goed gewerkt met rpp op 999.

En wat is NIS?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 01:31:
[...]

Nou het is gelukt m'n rpp stond op 999. Terug gezet op 50. Erg vreemd want het heeft heel lang goed gewerkt met rpp op 999.

En wat is NIS?
Norton Internet Security. Erg brak programma dat je computer zo goed beveiligt dat er zelfs niets meer binnenkomt dat je wel wilt hebben...

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 18 mei 2004 @ 01:33:
[...]

Norton Internet Security.
Logisch :)

Bedankt voor de tips mensen.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:44
curry684 schreef op 18 mei 2004 @ 01:33:
[...]
Norton Internet Security. Erg brak programma dat je computer zo goed beveiligt dat er zelfs niets meer binnenkomt dat je wel wilt hebben...
Weet niet of je dat nou als een positief punt of een negatief punt moet gaan zien :X
offtopic:
ik ga voor het positieve van de zin

[ Voor 8% gewijzigd door Cardinal op 18-05-2004 02:24 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Norton breekt gewoon de pagina af als de broncode groter dan 512KB is; met 999 rpp zit je daar natuurlijk zo op...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.