Voor m'n vriendin ben ik bezig SolidWorks 2003 aan de praat te krijgen. Deze heeft ze via de TUdelft waar ze ook les heeft (IO). Nu werkt solidworks prima, maar PhotoWorks geeft nogal wat problemen. Deze is gewoon mee geinstalleerd, maar via Tools->Add-Ins en ik vink daar SolidWorks aan, en kies OK, krijg ik de melding:
Nu schijnt het zo te zijn dat er wat mis zou zijn met een of andere photoworks map (wist ze van school) dus ik heb ze deze middels zip mee laten nemen. Maar nu krijg ik 't alsnog niet aan de gang. Resultaat: vriendin in de stress (werk moet af) en ik krijg 't nie voor elkaar. Zelf moet ik a.s. donderdag naar 't buitenland, dus 't moet voor die tijd gemaakt zijn...
Iemand die ditzelfde probleem al heeft gehad, en met een oplossing? Mijn dank is groot..
code:
1
2
3
| Photoworks Warning, Failed tot find the Data directory containing Photoworks sample images. Check that PhotoWorks and SolidWorks are correctly installed |
Nu schijnt het zo te zijn dat er wat mis zou zijn met een of andere photoworks map (wist ze van school) dus ik heb ze deze middels zip mee laten nemen. Maar nu krijg ik 't alsnog niet aan de gang. Resultaat: vriendin in de stress (werk moet af) en ik krijg 't nie voor elkaar. Zelf moet ik a.s. donderdag naar 't buitenland, dus 't moet voor die tijd gemaakt zijn...
Iemand die ditzelfde probleem al heeft gehad, en met een oplossing? Mijn dank is groot..
- hardware always changes.. -