Toon posts:

Monitor geeft rood beeld, wat aan de hand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geerde Mensen op dit forum , ik heb een groot probleem , men monitor werd ineens heelemaal roza (nie heelemaal , maar alles wat wit zou moeten zij is een beetje roza ) ik had dat probleem al , ik knoeide een beetje aan de monitor steker en alles was in oorde , nu help het niet meer als ik aan die steker rotzooi , das heel verschrikelijk , ik kan niks meer goed zien , alstublieft helpt mij .

Alvast bedankt

E.L.Wekker

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk is de kabel brak dus, breukje ergens. Je kan dan het beste de kabel van de monitor even vervangen :)

Topictitel aangepast, om hulp schreeuwen wordt niet gewaardeerd :)

Neem trouwens nog eens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) goed door, want het is niet de eerste keer dat je een topic opent wat niet helemaal aan de voorwaarden voldoet.

[ Voor 32% gewijzigd door Pollewob op 17-05-2004 23:00 ]

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Leer eens normaal schrijven. Wordt ie nou rood of 'roza' ?
Waarschijnlijk maken de B (blauw) en G (groen) -aders slecht contact ofzo.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:25
Zie Pollewob of even demagnetiseren (degaus oid). Monitor vlakbij een oude monitor of boxen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Weet niet waar jij vandaan komt, maar je gramatica is rete beroerd zeg.
Denk dat je last hebt van een kabel-breuk, tja, doe je dan weinig aan.
Maar leer eens normaal Nederlands te tikken, dit is GoT, niet MSN >:)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor julie tips :) ik ben julie heel dankbaar , een vraagje , zouden julie ( die iets over men speling gezecht heben ) beter kunnen nederlands schrijven als julie maar 1 jaar in nederland zouen woonen ???

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 21:06
offtopic:
Een tip: Zet het even in je signature; dan hoef je je niet telkens te verantwoorden..

Pvouput live

Pagina: 1