Toon posts:

Ik zoek een stille casefan Maar dan met kleur!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn zijkant van mijn gemodde kast een 'Sunbeam Casefan Red 80X80X25mm 4Pin' . Nu vind ik echter dat deze teveel lawaai maakt.
Dus zoek ik een casefan die niet alleen stil is maar ook 1 die rood-gekleurd is. Ik weet dat hier al veel topics over zijn maar nergens gaat het over gekleurde casefans (naar mijn weten). Ik hoop dat ik hiermee geen doorgewinterde tweakers tegen de haren in strijk, maar dit leek mij de beste oplossing.
Dus wie heeft er goede suggesties?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:15

Just_I

What did you just say?

Kan je niet gewoon een stille fan kopen (die van Papst zijn volgens mij wel stil) en die dan zelf spuiten in een kleur ???

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
het gaat mij om rood licht. Sorry dat ik het verkeerd zette.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-02 07:01

UTM

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 22:42:
Ik heb in mijn zijkant van mijn gemodde kast een 'Sunbeam Casefan Red 80X80X25mm 4Pin' . Nu vind ik echter dat deze teveel lawaai maakt.
Dus zoek ik een casefan die niet alleen stil is maar ook 1 die rood-gekleurd is. Ik weet dat hier al veel topics over zijn maar nergens gaat het over gekleurde casefans (naar mijn weten). Ik hoop dat ik hiermee geen doorgewinterde tweakers tegen de haren in strijk, maar dit leek mij de beste oplossing.
Dus wie heeft er goede suggesties?
Bedoel je een fan die roodgekleurd is? Dan kan je hem eventueel spuiten.
Of bedoel je een fan met rode ledjes? Dan moet je gewoon even kijken naar aantal DB's. Hoe lager hoe beter ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

DOC is niet bedoeld voor 'goede suggesties' als je zomaar even 'ik wil stille fan met een kleurtje' neerzet. Men verwacht hier toch echt wat meer inzet boomball2003. Met wat simpel zoekwerk op verschillende hardwaresites en in de T.net Pricewatch moet je heus dergelijke fans kunnen vinden. Succes.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.