App voor syncen OE mail laptop/desktop

Pagina: 1
Acties:

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een app/add-in voor Outlook Express om mijn mail (en evt. contacts) te synchroniseren tussen mijn laptop en mijn desktop.

Voor MS Outlook bestaat er genoeg, maar voor Outlook Express ben ik nog niks tegen gekomen. En ik wil liever geen MS Outlook gebruiken aangezien daar veel te veel balast in zit wat ik niet gebruik.

Wie is misschien ooit is een app tegen gekomen die deze mogelijkheden heeft? Of wie kan mij aan een oplossing helpen.

PS: Het is niet mijn bedoeling om een mail-server te gaan draaien en/of mn dbx files te sharen. 8)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Topicstarter
Ik waardeer je reactie en het komt in de richting. Het probleem met deze oplossing is dat er niks gesyncd wordt. Dus als ik op mn laptop een bericht verwijder wordt hij op mn desktop nog niet verwijderd. Verstuur ik een mailtje vanaf mijn desktop dan staat hij nog niet bij mijn "sent items" op mijn laptop. Snappie?!

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Verwijderd

Provision schreef op 17 mei 2004 @ 23:49:
[...]

Ik waardeer je reactie en het komt in de richting. Het probleem met deze oplossing is dat er niks gesyncd wordt. Dus als ik op mn laptop een bericht verwijder wordt hij op mn desktop nog niet verwijderd. Verstuur ik een mailtje vanaf mijn desktop dan staat hij nog niet bij mijn "sent items" op mijn laptop. Snappie?!
ja ik snap je probleem, wat ik ooit ben tegen gekomen is een progsel van abc soft, ofzo
zoek ff de link erbij. Ik weet niet of het presies doet wat jij wil, maar het is volgens het bedrijf een backup and sync programmatje voor outlook express.

voor de rest heb ik niet echt een oplossing.

[[ik ga ff opzoek naar de link]]

edit:

http://www.abf-soft.com/outlook-express-backup.shtml

gevunten :D

abf soft... ook goed ? (8>

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 00:08 ]