Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Ik waardeer je reactie en het komt in de richting. Het probleem met deze oplossing is dat er niks gesyncd wordt. Dus als ik op mn laptop een bericht verwijder wordt hij op mn desktop nog niet verwijderd. Verstuur ik een mailtje vanaf mijn desktop dan staat hij nog niet bij mijn "sent items" op mijn laptop. Snappie?!Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 23:08:
Zoekt en gij zult vinden:
http://www.microsoft.com/...shooting/solutions/32.asp
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Verwijderd
ja ik snap je probleem, wat ik ooit ben tegen gekomen is een progsel van abc soft, ofzoProvision schreef op 17 mei 2004 @ 23:49:
[...]
Ik waardeer je reactie en het komt in de richting. Het probleem met deze oplossing is dat er niks gesyncd wordt. Dus als ik op mn laptop een bericht verwijder wordt hij op mn desktop nog niet verwijderd. Verstuur ik een mailtje vanaf mijn desktop dan staat hij nog niet bij mijn "sent items" op mijn laptop. Snappie?!
zoek ff de link erbij. Ik weet niet of het presies doet wat jij wil, maar het is volgens het bedrijf een backup and sync programmatje voor outlook express.
voor de rest heb ik niet echt een oplossing.
[[ik ga ff opzoek naar de link]]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 00:08 ]