Zoals de meesten zullen doen is in de bron van mijn PHP-bestanden het e.e.a. als volgt opgemaakt:
De uiteindelijke code in HTML is dan:
Ik wil graag mijn PHP code in deze opmaak houden, echter de html wil ik als volgt uitgevoerd hebben:
Op welke manier kan ik dat het beste realiseren? Alles eerst naar een variabele wegschrijven en dan "schoonmaken" en dan pas printen lijkt me niet de meest geschikte optie, dus ik hoop dat er nog andere mogelijkheden zijn??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php for ($i=0;$i<10;$i++) { print<<<EOF <p>hoi $i voorbeeld...</p> <table width="0" height="0" border="0"> <tr> <td>test<td> <td>blaat</td> </tr> </table> EOF; } ?> |
De uiteindelijke code in HTML is dan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <p>hoi $i voorbeeld...</p> <table width="0" height="0" border="0"> <tr> <td>test<td> <td>blaat</td> </tr> </table> |
Ik wil graag mijn PHP code in deze opmaak houden, echter de html wil ik als volgt uitgevoerd hebben:
code:
1
2
| <p>hoi $i voorbeeld...</p><table width="0" height="0" border="0"><tr><td>test<td><td>blaat</td></tr></table> |
Op welke manier kan ik dat het beste realiseren? Alles eerst naar een variabele wegschrijven en dan "schoonmaken" en dan pas printen lijkt me niet de meest geschikte optie, dus ik hoop dat er nog andere mogelijkheden zijn??