Toon posts:

amd 64 software overklock program

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik zoek een software matige overclock programma voor de amd 64
heb al gesearched op tweakers maar kon nie echt iets vinden
terwijl ik weet dat ik een soort programma heb zien voorbij vliegen een tijdje geleden toen ik amd 64 informatie zocht.
iemand enige idee welk programma ik zoek?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:14
heb al gesearched op tweakers maar kon nie echt iets vinden
Probeer Google eens.

Schop in de goede richting.
* gaat eens kijken op de website van Nvidia, daar hebben ze namelijk ook een software matige overclockings tool(niet voor videokaarten)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 1 of andere vage moederboard van msi
waarbij ik geen overclock opties heb
moet dit dus software matig doen ik weet dat een paar overclockers hiero helemaal waus zijn op een programma alleen ik weetnie meer hoe die heet :(
kan je on de flie de clock aanpassen

Verwijderd

Topicstarter
de ms 7010 is de moederboard
heb bios al geupdate maar geen nieuwe functies beschikbaar

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
www.cpuid.org
voor nforce3 iig.
en ook voor via.
nou, om het je makkelijk te maken:
een linkje naar de clockgen voor jouw bord:
http://www.cpuid.org/download/CG-ICS950403.zip

[ Voor 86% gewijzigd door El Snorro op 17-05-2004 21:50 ]

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36
Leer Nederlands. Het enigste moederbord dat msi voor de amd64 heeft gemaakt is de msi k8t neo, en ja, daar zit een overclock tool bij. Core center genaamt. Met een beetje zoewerk is het zo te vinden.
Omdat je op een forum zit betekent het nog niet dat je geen punten, komma's en andere leestekens hoeft te gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door Flippie Flink op 17-05-2004 21:49 ]

Verwijderd

GNIFFEL schreef op 17 mei 2004 @ 21:46:
Leer Nederlands. Het enigste moederbord dat msi voor de amd64 heeft gemaakt is de msi k8t neo, en ja, daar zit een overclock tool bij. Core center genaamt. Met een beetje zoewerk is het zo te vinden.
Omdat je op een forum zit betekent het nog niet dat je geen punten, komma's en andere leestekens hoeft te gebruiken.
offtopic:
Sorry hoor, maar als je iemand erop wijst dat ze geen punten of komma's gebruiken vind ik niet zo'n probleem. Maar maak dan zelf ook niet een domme fout... enigste bestaat nl helemaal niet... het is enige. Owjah, ik ben geen ster in Nederlands... Dus in deze post zitten vast ook wel een paar fouten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 23:15 ]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:14
GNIFFEL schreef op 17 mei 2004 @ 21:46:
[...] msi k8t neo, en ja, daar zit een overclock tool bij. Core center genaamt.
Fuzzy Logic....
Dat was ook van MSI. Deed ook echt zijn naam eer aan, want er klopte geen drol van, maar je kon zo nu en dan er wel goed mee overclocken. Voordeel was dat je alleen maar een reset hoefde te geven om weer de normale instelingen terug te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
"Het enigste moederbord dat msi voor de amd64 heeft gemaakt is de msi k8t neo"

ok ik heb dus een albert heijn pc gekocht en daaro geeft ie aan dat t een MSI 7010 is.
dus je zou zegguh dat ik mijn 7010 met een K8t neo bios kan flashen...
misschien wel goed idee :P
normaal gesproken zit er tog een beveiliging in die checkt of t wel kan tog?

Verwijderd

MSI heeft geen 7010... :?

MSI heeft trouwens 4 moederborden, 2 gebaseerd op de NF3 en 2 gebaseerd op de K8T800. Voor beide chipsets is een clockgen beschikbaar, zo moeilijk is het dus niet om die te vinden. Het maakt dan niet uit welk moederbord je hebt.

MSI heeft de K8TM-IL en de K8T Neo-FIS2R gebaseerd op de K8T800 van Via en K8N Neo-FSR en K8N Neo Platinum gebaseerd op de nForce3 van nVidia.

Het enigste wat in de buurt komt is de MS-7021 maar das een KT600 board voor socket-a dus geen A64.

Ik heb wel ergens gevonden dat je een K8T800 zou moeten hebben, maar dan heb je een OEM boardje. De K8TM-IL is namelijk de MS-6741 en de K8T Neo-FIS2R is de MS-6702.

Ah ik zie het al, je hebt een Medion systeem. Dan gaat de clockgen wel werken, maar de bios flash waarschijnlijk niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 13:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja had mijn 7010 geflasht met andere bios ;)
ging dus fout :D
maarja garantie gewoon gezegd jaaa was officiele bios van hun site
en nu doet ie t nie meer.
dus moederboard vervangen en ben weer back in business.
Pagina: 1