Dit doet de standaart kladblok van windows de afgelopen dagen bij mij.
Bij het openen doet die er 2 min. over (normaal halve sec.)
Afsluiten = 5 min. (normaal ook niet meer dan halve sec.)

.......Klik om te vergroten........
*Alt+F4 doet niks.
*Ctrl+.. Commands doen het niet (Ctrl-C, Ctrl-V e.d)
*Verplaatsen of vergroten kan niet zonder venster erom heen dus das ook onmogelijk
Ik kan er maar niet achterkomen waar het aan ligt en iedereen die ik het heb laten zien stond er stom verbaast bij te kijken omdat ze het nooit hadden mee gemaakt.

Zo ziet het er op de startbalk uit.
*Geen document title of iets anders, gewoon leeg.
*Rechtermuis knop doet niks.
*Min/maximaliseren kan op geen een manier.
De enige manier om hem af te sluiten is Ctrl+Alt-Del en dan bij "Processen" [Notepad.exe] afsluiten, want bij toepasingen staat hij er niet eens bij.
Ik ging ook even bij de Eigenschappen van Notepad.exe kijken en dat duurde zeker 10 min voordat ik het eigenschappen venster eindelijk kreeg.
Heb daar even gekeken maar kon niks raars vinden.
Weet iemand waar het aan ligt? of hoe het verholpen kan worden.
Als ik iets vergeten ben te vermelden kun je het even vragen want ik von het niet echt noodzakelijk om mijn Spec's erbij te noemen.
Bij het openen doet die er 2 min. over (normaal halve sec.)
Afsluiten = 5 min. (normaal ook niet meer dan halve sec.)

.......Klik om te vergroten........
*Alt+F4 doet niks.
*Ctrl+.. Commands doen het niet (Ctrl-C, Ctrl-V e.d)
*Verplaatsen of vergroten kan niet zonder venster erom heen dus das ook onmogelijk
Ik kan er maar niet achterkomen waar het aan ligt en iedereen die ik het heb laten zien stond er stom verbaast bij te kijken omdat ze het nooit hadden mee gemaakt.

Zo ziet het er op de startbalk uit.
*Geen document title of iets anders, gewoon leeg.
*Rechtermuis knop doet niks.
*Min/maximaliseren kan op geen een manier.
De enige manier om hem af te sluiten is Ctrl+Alt-Del en dan bij "Processen" [Notepad.exe] afsluiten, want bij toepasingen staat hij er niet eens bij.
Ik ging ook even bij de Eigenschappen van Notepad.exe kijken en dat duurde zeker 10 min voordat ik het eigenschappen venster eindelijk kreeg.
Heb daar even gekeken maar kon niks raars vinden.
Weet iemand waar het aan ligt? of hoe het verholpen kan worden.
Als ik iets vergeten ben te vermelden kun je het even vragen want ik von het niet echt noodzakelijk om mijn Spec's erbij te noemen.
[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 21:49 ]