Toon posts:

[NERO] omzetten WAV of niet meer nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een CD's wil branden, moet ik de MP3 bestanden dan nog omzetten naar WAV bestanden of zet NERO ze om naar CDA formaat.
Met andere woorden, moet ik om mijn mp3's te beluisteren op een audio installatie nog (zoals vroeger) voor ik ze ga branden omzetten of is dit met de nieuwere versies niet meer nodig, zoja vanaf welke versie is dit.

Ik weet dat een soortgelijk topic al eerder is geopend maar ik hoor/lees tegenstrijdige berichten.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

job

Als bij nero kiest dat je een audio cd wilt maken, dan zet hij ze automatisch om

Kies je voor cd-rom (iso) , dan zet hij ze niet om. :)

[ Voor 8% gewijzigd door job op 17-05-2004 21:20 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Nero kan .MP3 files als audio-cd branden al sinds versie 4 ofzo, ik heb nog nooit MP3's hoeven om te zetten naar .WAV.
Proberen om een MP3 in de tracklist te slepen had minder moeite gekost dan een topic te openen. En je hebt dus niet gegoogled... foei >:)

Ey!! Macarena \o/

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als je nou denkt een betere MP3 decoder te hebben dan die van Nero ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• survivor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-12-2021
Ik denk dat het beter is dat je de mp3's zelf omzet naar wav met een degelijke decoder,zodat nero zich dan uitsluitend kan bezig houden met wat het moet doen...namelijk cd's branden en niet zitten decoderen en branden. :)

Asus A8N-SLI SE,AMD X2 4200+,2 x 1024MB Apacer,Nvidia GeForce 8500GT,Plextor PX-708A,Plextor Premium,Plextor PX-116A2,Seagate ST3320620AS 320 GB(Vista),Seagate ST3250410AS 250GB x 2 raid0(XP),Samsung HD502IJ 500GB(Open Suse 11.0)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Mwah, nooit problemen gehad met het codeer werk van Nero.
Ik heb wel altijd de MP3tjes zelf omgezet tot mijn toenmalige vriending 2 jaar geleden een cd brande zonder om te zetten.. toen voelde ik me heel stom als nerd :P

"Doe ik altijd zo, wist je niet dat dat kon?" :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1