als ik mijn pc opstart doet hij even normaal en dan als net het beeld opkomt dan sluit ie af, wat moet ik hieraan doen?
Mischien heb je hier wat aan: [rml][ XP/2K] LSASS.EXE foutmelding? Lees dit![/rml]. Je krijgt geen foutmelding, das waar. Maar toch
. En als je opstart in veilige modus? Doet dan alles het wel?
[ Voor 37% gewijzigd door UTM op 17-05-2004 21:10 ]
Verwijderd
Lekkere topic start trouwens... 
- Voeding
- Procesoor
- Virus?
- Voeding
- Procesoor
- Virus?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 21:11 ]
nee geen sasser, het is een compleet nieuwe pc...er staat nog niet eens windows op, als ik hem dan aanzet gaat ie na 5 seconden automatisch weer uit
Daar kunnen we meer meeVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 21:10:
nee geen sasser, het is een compleet nieuwe pc...er staat nog niet eens windows op, als ik hem dan aanzet gaat ie na 5 seconden automatisch weer uit
[ Voor 27% gewijzigd door UTM op 17-05-2004 21:11 ]
Dan zou het alsnog Blaster kunnen zijn.Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 21:10:
Signature
ik heb zelf alles al opnieuw erop gezet, de voeding zou het mischien kunnen zijn maar die deed het ook op een pentium 1,4 ghz. en dan zou die toch ook op een duron 1800+ moeten doen? verder is het een ''nieuw'' moederbord dus daar kan het ook niet aan liggen
Hoeft niet, elke CPU is anders. Kan je dus mischien even met een nieuwe voeding proberen? (liefst zwaarder) en lees dit even door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooterVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 21:15:
ik heb zelf alles al opnieuw erop gezet, de voeding zou het mischien kunnen zijn maar die deed het ook op een pentium 1,4 ghz. en dan zou die toch ook op een duron 1800+ moeten doen? verder is het een ''nieuw'' moederbord dus daar kan het ook niet aan liggen
Nietverder is het een ''nieuw'' moederbord dus daar kan het ook niet aan liggen
En als die nu gewoon kapot uit de fabriek is gekomen?
[ Voor 14% gewijzigd door UTM op 17-05-2004 21:18 ]
Een paar dingetjes:
• Meld ff al je specs
• Is de pc compleet nieuw/gebruikte onderdelen/zelf gemaakt/gekocht
• Zelf al geprobeerd
• Op GoT gezocht
• Op internet gezocht
• Alle onderdelen apart getest
• Meld ff al je specs
• Is de pc compleet nieuw/gebruikte onderdelen/zelf gemaakt/gekocht
• Zelf al geprobeerd
• Op GoT gezocht
• Op internet gezocht
• Alle onderdelen apart getest
offtopic:
Even topic report gedaan btw
Even topic report gedaan btw
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 17-05-2004 21:23 ]
Duidelijk dus. Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter even door, en draai iig. de laatste updates van windowsupdate en een virusscanner.
Dit soort gevallen zijn vaak op te lossen door de bekende troubleshooter toe te passen. Hierin staan veel oorzaken en tips voor situaties met een instabiele PC. Probeer iig. elk punt door te lopen. Als je er vervolgens nog niet uit komt, kan je overwegen opnieuw een topic te openen. Zorg dan wel dat je duidelijk maakt wat je allemaal al hebt gedaan, en ook wat eruit kwam (niet 'ik heb alles geprobeerd, en alles werkte niet uit die troubleshooter', maar wat uitgebreider).
Met zo'n topicstart schiet het niet op. Als je topics opent, probeer dan een zo duidelijk mogelijke omschrijving te geven van de situatie, zodat wij deze ook goed in kunnen schatten. Dit zorgt voor specifiekere antwoorden en men hoeft niet te gissen naar b.v. je systeemspecs.
Dit soort gevallen zijn vaak op te lossen door de bekende troubleshooter toe te passen. Hierin staan veel oorzaken en tips voor situaties met een instabiele PC. Probeer iig. elk punt door te lopen. Als je er vervolgens nog niet uit komt, kan je overwegen opnieuw een topic te openen. Zorg dan wel dat je duidelijk maakt wat je allemaal al hebt gedaan, en ook wat eruit kwam (niet 'ik heb alles geprobeerd, en alles werkte niet uit die troubleshooter', maar wat uitgebreider).
Met zo'n topicstart schiet het niet op. Als je topics opent, probeer dan een zo duidelijk mogelijke omschrijving te geven van de situatie, zodat wij deze ook goed in kunnen schatten. Dit zorgt voor specifiekere antwoorden en men hoeft niet te gissen naar b.v. je systeemspecs.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()