Toon posts:

text-based game

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

alemaal vermits ik niet veel begrijp van php en van die dingen en ik toch graag een text-bassed game zou maken wou ik graag weten of hier geen programma voor bestaat want ik heb veel lessen ik ben dan ook nog maar 14 jaar en kan er mij geen hele dagen mee bezig houden ik heb gehoord dat er zo'n programma bestaat kan iemand mij een naam geven of een tip

bij voorbaat bedankt

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025

ik deed ff 1 minuut google en hoppa: http://www.hotscripts.com.../Games_and_Entertainment/

veel suc6 ;)

Verwijderd

Topicstarter
google is toch www.google.be want ik vindt bijna nooit wat ik wil en julie pluken alles er zo maar even uit bedankt he

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:14
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 21:06:
hallo,

alemaal vermits ik niet veel begrijp van php en van die dingen en ik toch graag een text-bassed game zou maken wou ik graag weten of hier geen programma voor bestaat want ik heb veel lessen ik ben dan ook nog maar 14 jaar en kan er mij geen hele dagen mee bezig houden ik heb gehoord dat er zo'n programma bestaat kan iemand mij een naam geven of een tip

bij voorbaat bedankt
Volgens mij werkt je toetsenbord niet volledig ... Wat leestekens is toch wel handig.

En als je dan toch bezig bent, lees dan ook even de FAQ. Weet je ook gelijk dat je zelf ook wat moeite mag doen.

En kijk ook eens hier naar de tips:
hoe maak ik een text-bassed game?

[ Voor 8% gewijzigd door Juicy op 17-05-2004 21:22 ]

-

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

En ik ben 21 jaar en ik doe woody woodpecker na :P

Lees even de policy en faq. Ik denk dat je die wel moet kunnen vinden, daar heb je google niet voor nodig ;)

edit:
En het is op den lange duur wel slimmer om niet constant dezelfde vragen te blijven stellen, want er komt namelijk een moment dat 't vragen stellen je gewoon verboden wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door drm op 17-05-2004 21:25 ]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.