Toon posts:

[XP] Meerdere Users

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies hoe, maar na een potje CS crashte mn PC. Ik rebooten, PC start opnieuw op maar bij t loading schermpje van XP zegt ie iets over dat ie mn user profile niet kan laden. Dus ik rebooten... zegt ie weer hetzelfde. Vet vervelend. Dus ik dacht. ik maak een 2de user account aan. wis mn oude en klaar is kees. zo gezegd zo gedaan. Voordat ik op wissen klik vraagt ie of ik mn oude files wil saven. My documents etc. ik op ja klikken en klaar. Ik reboot alles start weer perfect op maar ik kan nu dus nergens!! mn oude my documents vinden. En ook kan ik c:\sierra (Half life dus) niet meer in. Terwijl andere spellen in de map C:\games t nog wel gewoon doen.

Sp1 staat ook niet meer ge"installeerd en nog meer onzin.
T rare is dat mn c:\ 37.2 GB groot is. Er is 19.3 vrij. Als ik al mn programma's etc bij elkaar laat optellen kom ik uit op 11.7 GB ---> 19.3 + 11.7 = 31 GB. Waar zijn in hemelsnaam die overige 7.2 GB? Dat zou in princiepe wel alles van mn oude user account kunnen zijn denk ik. My documents + sierra + sp1 + weet ik veel wat ie nog meer heeft opgeslagen.

Dus, kan iemand me helpen? er zaten veel foto's in my documents die ik niet meer zo 1-2-3 bij de hand heb.

mvg

Verwijderd

Topicstarter
k probeer t nu met een of ander datarecovery proggie (get data back) hopelijk heeft t effect...
kan toch niet dat je zomaar 6 Gb kwijt bent??

heb nu wel opeens 2 Gb aan checkdisk files |:( in c:\found.001 en 002

omg wat heb ik echt gedaan....

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 21:26 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Heeft je tweede account wel administrator rights? Die heb je nodig om in de Mijn Documenten van andere users te kunnen kijken. Als je dat hebt staan ze onder c:\documents & settings\$accountnaam als het goed is.

Als je trouwens wat toe te voegen hebt, gebruik dan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif om je bericht te wijzigen. Dit wordt gezien als onnodig kicken zo.

[ Voor 34% gewijzigd door sdomburg op 17-05-2004 21:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik moest van XP eerst een 2de account aanmaken met administrator omdat ik anders mn 1ste account niet kon deleten.

en ik heb alle folders en sub folders van documents and settings bekeken en daar is niet maar dan ook echt niets te bekennen...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 21:31:
ja ik moest van XP eerst een 2de account aanmaken met administrator omdat ik anders mn 1ste account niet kon deleten.

en ik heb alle folders en sub folders van documents and settings bekeken en daar is niet maar dan ook echt niets te bekennen...
Ik zie net dat je heel wat data in je lost & found hebt zitten; ik ben bang dat gedeeltes van je partitietabel gesneuveld zijn toen cs crashde.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het met een proggie allemaal terug volgens mij... iig mn foto's enzo. Die gooi ik dan wel op CD en dan formatteer ik mn PC opnieuw.

FF een niet gerelateerd vraagje. Al die checkdisk files... kun je die gewoon wissen??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 22:04:
ik heb het met een proggie allemaal terug volgens mij... iig mn foto's enzo. Die gooi ik dan wel op CD en dan formatteer ik mn PC opnieuw.

FF een niet gerelateerd vraagje. Al die checkdisk files... kun je die gewoon wissen??
Ja.. waarom niet.. als je een backup hebt terug gezet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1