Ik weet niet precies hoe, maar na een potje CS crashte mn PC. Ik rebooten, PC start opnieuw op maar bij t loading schermpje van XP zegt ie iets over dat ie mn user profile niet kan laden. Dus ik rebooten... zegt ie weer hetzelfde. Vet vervelend. Dus ik dacht. ik maak een 2de user account aan. wis mn oude en klaar is kees. zo gezegd zo gedaan. Voordat ik op wissen klik vraagt ie of ik mn oude files wil saven. My documents etc. ik op ja klikken en klaar. Ik reboot alles start weer perfect op maar ik kan nu dus nergens!! mn oude my documents vinden. En ook kan ik c:\sierra (Half life dus) niet meer in. Terwijl andere spellen in de map C:\games t nog wel gewoon doen.
Sp1 staat ook niet meer ge"installeerd en nog meer onzin.
T rare is dat mn c:\ 37.2 GB groot is. Er is 19.3 vrij. Als ik al mn programma's etc bij elkaar laat optellen kom ik uit op 11.7 GB ---> 19.3 + 11.7 = 31 GB. Waar zijn in hemelsnaam die overige 7.2 GB? Dat zou in princiepe wel alles van mn oude user account kunnen zijn denk ik. My documents + sierra + sp1 + weet ik veel wat ie nog meer heeft opgeslagen.
Dus, kan iemand me helpen? er zaten veel foto's in my documents die ik niet meer zo 1-2-3 bij de hand heb.
mvg
Sp1 staat ook niet meer ge"installeerd en nog meer onzin.
T rare is dat mn c:\ 37.2 GB groot is. Er is 19.3 vrij. Als ik al mn programma's etc bij elkaar laat optellen kom ik uit op 11.7 GB ---> 19.3 + 11.7 = 31 GB. Waar zijn in hemelsnaam die overige 7.2 GB? Dat zou in princiepe wel alles van mn oude user account kunnen zijn denk ik. My documents + sierra + sp1 + weet ik veel wat ie nog meer heeft opgeslagen.
Dus, kan iemand me helpen? er zaten veel foto's in my documents die ik niet meer zo 1-2-3 bij de hand heb.
mvg