Meest bezochte producten gaat mis

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dat tabelletje met "meest bezochte" producten, dat onder de categorieën staat (hier dus), daar staat bij mij bovenaan een Radeon X800XT, maar als ik daarop klik, zegt Artemis dat ie niks kon vinden :? :? :?

Hoe kan dat product daar nou staan als ie in de database niet bestaat?? :?

日本!🎌

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

Steve

Krokodil \o/

Ik zie wel degelijk een shop staan: http://www.tweakers.net/pricewatch/84273

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er staat een shop uit Duitsland op de eerste en enige plaats. Die zie je dus niet als je het landenfilter niet aanpast.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09
Is het dan geen goed idee om die foutmelding(en) een keer aan te passen? Ze stammen IMO nog uit een tijd af waarin Femme nog 90% van het nieuws postte en waarin de nieuwsberichten gevuld werden met woorden waar je nu al bijna een ban voor krijgt ;) Nu T.net toch behoorlijk professioneel aan het worden is zouden meldingen als: "helaas kon Artemis helemaal niks vinden" wel vervangen mogen worden door meldingen die het probleem omschrijven (geen winkels met huidige landfilter), dat voorkomt ook een hoop onduidelijkheid...

edit:
maar hier zal vast al wel over nagedacht zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rickbv op 17-05-2004 20:47 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Daar zitten dan twee kanten aan:
1) uit usabilityoogpunt vind ik het inderdaad een goed idee en daarom wil ik je vragen om het op Devtrack te zetten als featurerequest (wat niet betekent dat het er ook komt ;) );
2) die foutmeldingen horen bij T.net en zijn een stukje van onze cultuur, dus daarom zou ik het jammer vinden als ze weggingen.

Maar goed, ik vind het eerste punt belangrijker en daarom ben ik toch voor.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik weet zijn ze bezig met een pagina waar alle fp-gerelateerde foutmeldingen naartoe verwezen kunnen worden. Hoe ver ze daar mee zijn en wanneer het klaar is weet ik niet. Zijn er mee bezig though.
Pagina: 1